Gå til innhold

Hvordan er formen damer?


Mamma25,gullet+frøetimagen08

Anbefalte innlegg

Noen som er dårlige?

 

Kjenner kvalmen av og til....blææh..

 

Håper det ikke blir verre...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er i tipp-topp form, merker ikke noe til graviditeten. (Er ekstra trøtt om dagen da).

Så håper det fortsetter slik :) (......litt optimistisk kanskje.....) ;)

 

Det værst tenkelige er å bli veldig kvalm og kaste opp........ Det vil vi ikke ha !

 

 

Hilsen Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i ganske fin form. Kjenner litt kvalme når det går litt lenge mellom jeg har spist.Litt vondt i brystene og trøtt da...men det har jeg vært i hele vinter!

 

Håper bekkensmertene holder seg unna. Har vært mye plaget med det i mine to tidligere svangerskap.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske trøtt, men ikke spesielt kvalm ennå. Krysser fingre for at eg ikke blir det denne gangen. Forrige gang var første trimester en pest og plage med ubeskrivelig trøtthet, vond smak i munnen og konstant kvalme. Har det så bra nå i forhold til sist at eg lurer på om alt er som det skal være... Ja, ja man blir vel aldrig helt fornøyd nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppers form, men litt mer trøtt enn vanlig. Tipper det kommer noen snikende symptomer etter hvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt trøtt og sliten da klokken nermer seg 1900, men holder meg våken og da går det stort sett over. Men orker ikke være oppe så sent lenger. Er i mye bedre form enn sist (da gikk det galt og mista det i uke 10). denne gangen er alt motsatt. Er i godt humør, kjempe forelsket i samboeren, ikke vondt i magen bare rygg, hodet og nakke(men,men...). eller frisk og opplagt. Forrige gang var alt bare ILLE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg er egentlig ganske så kvalm og slapp hele dagen! Har vært hjemme fra jobb i dag og bare sovi, men kan jo ikke holde på sånn..håper det blir bedre snart!

Har kjøpt ingefær for å lage te, det hjalp litt forrige gang. Men andre tips tas i mot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingenting til graviditeten enda:) men klart det er jo veldig tidlig så mye kan skje! Drømmen er at d blir som forrige svangerskap, da hadde jeg heller i ingen "plager":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia...:)

har vore ganske kvalmen den siste veka, men det går egentlig greit viss eg et heile tida, he he, huff korleis kjem eg til å sjå ut egentlig??

kjøpte noko sånn band til å ha rundt handledda, på eit akupungtur pungt, trur det funka litt faktisk. men mykje frisk luft og bevegelse hjelper også jenter:) vert kvalm berre eg nermar meg senga hihi

 

lykke til alle saman, får håpe me ikkje vert altfor dårlige :) eg er 6+0 idag forresten, med termin 1.nov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Sååå trøtt da. sovner på sofaen rett etter jobb jeg, Har aldri sovet så mye før. er så sliten og ømme bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at humøret svinger litt.Kan til tider være litt slitsomt.Bittelitt kvalm, går litt i bølger.Ekstremt ømme pupper, veeeeeeldig trøtt midt på dagen, har tatt meg en siesta hver dag siste uken...Blir generellt fortere sliten.Gleder meg veldig til å bli enda mer gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke jeg..

Har hatt eksamen, og var sikker på at min sene mens skyldtes stress pga det jeg.

Men jeg er 6+1.. og i sjokk!

Måtte fortelle sambo det i går, da var jeg super kvalm hele dagen.

Etter å ha tenkt meg litt om så skjønner jeg jo at jeg burde ha visst jeg var gravid:

-små uggen, men ikke kvalme og spy i den forstand

- melk i hvertfall den ene puppen (fins det noe mer åpenbart)

- litt sliten, men det er ikke så ille.

- SUR!!! gsus (men det var forrige uke)

- litt tungpustet må innrømme det..

- og vel 5 ganger på do i løpet av de første 45 min i etter eg hadde lagt meg for kvelden.

- ømme pupper, men det er så godt som vekke også..

 

Og som du litt tidligere sier... no e eg sulten, og da kommer kvalmen.. må bare SPISE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 4+1 i dag,så jeg har ikke kjent noe symtomer enda. Men ellers så er jeg kjempe forkjøla med feber og har UVI........Skal til legen i dag og må vel på en antibiotika kur. Dette er første gangen jeg er gravid så jeg gleder meg til å føle meg gravid fremover......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppsummert:

- SULTEN - spiser hele tiden og digger snop

- Oppblåst - ser ut som om jeg er kommet lengre!

- Ømme brystvorter - å få dusjstrålen borti er vondt!

- Trøtt - gjeeesper hele tiden

Og ellers veldig lykkelig gravid etter 6pp og 1MA!! Krysser fingrene for at jeg klarer å få et 08 barn allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen idag og fikk 50%sykmelding pga. kvalme. Er ikke gøy å være dårlig asså...

Ellers så er jeg trøtt mer en ellers, akkurat som førrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er helt topp. Kjenner lite til hele graviditeten. Det er første gang for meg, så det er nesten så jeg tror at det er falsk alarm ;o) Eneste jeg har merket er at jeg er øm i brystene. Håper på å slippe unna de fleste "plager". Det hadde jo vært fantastisk etter alle "skrekkhistoriene". Hehe, optimistisk ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke noe særlig. Litt ekstra sliten, men ikke sånn at jeg bare MÅ sove. Holder meg greit våken hele dagen og legger meg i 2300 tiden. Ellers litt følelse av at jeg har sting/håll, men ikke noe ille greier. Så egentlig i tipp topp form. Men tidlig ennå. Håper ikke kvalmen kommer snikende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forma er ganske sovende. Men pga av barn frå før av, så er det litt vanskeleg å kunne sove på dagtid. No er eg dautrøtt rett og slett og har berre mest lyst til å legge meg. Kvalm har eg vert innimellom, men ikkje så mykje som sist svangerskap. Og har heller ikkje noko ekkel smak i munnen som sist og. No er eg berre mest trøtt og berre har lyst til å sove heile dagen. Kvar dag er ikkje slik, men når kl er barne-tv kjem søvnen snikande.

 

Men, må vel ta meg ein tur opp. Sur oppstøt har eg allereie begynt med og. Trudde dei plagene skulle vere på slutten i svangerskapet eg....hehe

 

Jaja, mange gleder over å vere gravid.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg relativt bra, har ikke merket noe til noe særlig kvalme i hvert fall og håper det fortsetter slik. Men trøtt er jeg, og til tider ganske sliten. Brystene er ømme og har allerede vokst seg en størrelse større. Lurer på hvor store de kommer til å bli tilslutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nå har kvalmen kommet og tatt meg!

Visste ikke at man kunne bli så kvalm... Har blitt sykemeldt pga dette til over påske! :( Tåler nesten bare ligge rett ut eller henge over bøtta. Veldig kjedelig! Har problemer med å få i meg nok mat og drikke, har ikke lyst på noe! Hjelper ikke å spise for meg, blir bare mer kvalm.. Aiaiai.. Håper det går bedre snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei:) fint spmål;) jeg er i min syvende uke nå, å har veldig ømme pupper!!!!Men det som er positivt med det, er at de er blitt mye større;) tihi..(noe min samboer er veldig fornøyd med) Ellers så har jeg desverre måtte være hjemme de to siste dagene fra jobb pga kvalme!!!:( Har ikke vært kvalm tidligere, å håper dette går over - satser på jobb i morgen;)

 

Ha en fin dag alle sammen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...