Verbena Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Begynner i ny jobb i morgen å skal til sverige på opplæring. Onsdag og torsdag skal vi være i Gøteborg, Sisjön for å være helt spesifik. Vet ikke hvor mye tid vi får til overs mellom/etteropplæring og sosialt opplegg. Men har veldig lyst til å prøve å få kjøpt noe småtterier til guttene mine og mannen min, siden jeg blir borte mandag-fredag... Noen som er kjent eller har vært i området å vet hva som finnes i nærheten?
Hera Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Hvis du har muligheten til å dra inn til sentrum av Gøteborg, så må du stikke innom Norstan. Det er ett kjempe digert kjøpesenter, men utrolig mange butikker. Eller ta turen opp i gågaten. Gøteborg er en fantastisk flott by, og min favoritt:0) Ellers er det ett lite setrum i Mölndal også, som er ganske koselig. Er endel butikker her også. Det går tog fra Mölndal til Gøteborg, og busser. Vet ikke hvor langt det er fra Sisjön til sentrum av Mölndal, dessverre. Er vel ca. 1 mil inn til Gøteborg sentrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå