M&K+Påsan <3 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 .. Følte meg litt dum når jeg skrev det her
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer så mye med myndighets-dagen
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer masse med dagen, håper du får en superfin feiring;-)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Grattis :=) Husker min 18 års dag, det var rett på butikken og kjøpe masse øl hehe. Kos deg masse :=)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Grattis. Husker 18-års dagen som i går. Hadde fått kraftig UVI og hadde driiiiit vondt, men på by`n skulle jeg...hehe.
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer så masse med dagen - håper den blir topp! Klem
Tommage♀♂ Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer med dagen! Synd det er søndag så du ikke får handle øl i dag;) ta det igjen neste helg!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 2. mars 2008 #15 Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen!!! :-) Håpe du får en flott dag!!
* 5 om dagen * Skrevet 2. mars 2008 #16 Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen :-)) Ps: min sønn blir 18 til fredag...skumle greier... *sukk* er en fin alder da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå