Gå til innhold

Jeg fylller 18 idag :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Følte meg litt dum når jeg skrev det her :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med myndighets-dagen :)

Skrevet

Gratulerer masse med dagen, håper du får en superfin feiring;-)

Skrevet

Grattis :=) Husker min 18 års dag, det var rett på butikken og kjøpe masse øl hehe.

Kos deg masse :=)

Skrevet

Grattis. Husker 18-års dagen som i går. Hadde fått kraftig UVI og hadde driiiiit vondt, men på by`n skulle jeg...hehe.

Skrevet

Gratulerer med dagen.

Skrevet

Grattis me dagen;)

 

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen - håper den blir topp!

Klem

Skrevet

Gratulerer med dagen! Synd det er søndag så du ikke får handle øl i dag;)

ta det igjen neste helg!

Skrevet

gratulerer så mye =)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!! :-) Håpe du får en flott dag!!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen :-))

 

Ps: min sønn blir 18 til fredag...skumle greier...

 

*sukk* er en fin alder da.....

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Skrevet

Gratulerer SÅ mye!! :) myndig og greier! ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...