Gå til innhold

meg & lille vampyr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et spm... du skrev på hormonspiral innlegget at du blødde hver dag i 6 mndr :o :O :o

Er det virkelig normalt??? Kan det hende at jeg kommer til å gå rundt å blø i mange mndr nå??? ... =/ =/ =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først så må du huske at OM hormonspiralen funker så funker den bra!

Jeg har blødertendenser + reagerer på alt med hormoner i ved å blø.

Det er visst vanlig med småblødninger i opp til 3, sjeldne tilfeller opp til 6, måneder. Men det er like vanlig å ikke blø og å miste menstruasjonen helt eller få den redusert kraftig. Forsøkte den for å få redusert blødningene mine, men det slo litt feil ut.

Skrevet

Hmm... okei. Takk for svar! Håper iallefall jeg slipper å blø i det uendelige... =/ Min mor mistet menstruasjonen.. så håper litt på at jeg også gjør d;) Hvem ønsker ikke? =D

Håper iallefall den blir redusert en del... =)

Kjipt at hormonspiralen ikke funka slik du håpte da=/ Men hvordan er blødningene dine nå, om jeg får spørre ?

Skrevet

Nå er jeg helt uten hormonell prevensjon, hormonspiralen måtte ut etter 6 måneder. Leget "tvang " meg til å prøve cerazette og marvelon også, men det gikk på samme måte.

Nå, 4 mnd etter pilleslutt er det ikke så veldig uregelmessig mer eller på 2-3 uker mer (men det har det vært i ukene etter pilleslutt osv).

Nå er det bare 8 dager og kraftige mengder. Men hvertfall ikke 31 dager da:) He he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...