Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Bare et spm... du skrev på hormonspiral innlegget at du blødde hver dag i 6 mndr :O Er det virkelig normalt??? Kan det hende at jeg kommer til å gå rundt å blø i mange mndr nå??? ... =/ =/ =/
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Først så må du huske at OM hormonspiralen funker så funker den bra! Jeg har blødertendenser + reagerer på alt med hormoner i ved å blø. Det er visst vanlig med småblødninger i opp til 3, sjeldne tilfeller opp til 6, måneder. Men det er like vanlig å ikke blø og å miste menstruasjonen helt eller få den redusert kraftig. Forsøkte den for å få redusert blødningene mine, men det slo litt feil ut.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Hmm... okei. Takk for svar! Håper iallefall jeg slipper å blø i det uendelige... =/ Min mor mistet menstruasjonen.. så håper litt på at jeg også gjør d;) Hvem ønsker ikke? =D Håper iallefall den blir redusert en del... =) Kjipt at hormonspiralen ikke funka slik du håpte da=/ Men hvordan er blødningene dine nå, om jeg får spørre ?
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Nå er jeg helt uten hormonell prevensjon, hormonspiralen måtte ut etter 6 måneder. Leget "tvang " meg til å prøve cerazette og marvelon også, men det gikk på samme måte. Nå, 4 mnd etter pilleslutt er det ikke så veldig uregelmessig mer eller på 2-3 uker mer (men det har det vært i ukene etter pilleslutt osv). Nå er det bare 8 dager og kraftige mengder. Men hvertfall ikke 31 dager da:) He he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå