Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Jeg bare lurer. Kjenner til flere som egentlig kommer fra Iran/Irak men som lyver og sier de er fra Sør-Amerika. Da blir de lettere akseptert. Er det faktisk sånn at f.eks. latinamerikanere er letter å akseptere enn en dude fra Irak? Er det evt "latinolover"-ryktene, eller?
Tally Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg vil holde en knapp på at det er muslim-skepsis som er ute og går (hvis det er slik du sier).
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Jeg foretrekker svenske innvandrere fremfor Irakere for eksempel.
Gjest ->>- Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Det er slik at noen innvandrergrupper strever mye mer med å aksepteres i samfunnet enn andre, ja. Muslimer generelt, og somaliere spesielt, er nok blant dem som finner det vanskeligst. Latinoer, filippinere, tamiler og øst-europeere har mindre problemer synes jeg å huske, sånn ifht statistikk.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Selvsagt er noen invandrere bedre enn andre. Jeg, for eksempel, er dritgod!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #7 Skrevet 3. mars 2008 Så lenge folk 1: ikke er muslimer, jeg er allergisk mot den religionen 2: dusjer og vasker seg så jeg slipper å brekke meg når jeg går forbi 3: ikke hoier og skriker, men prater vanlig 4: følger norges normer og regler 5: ikke snylter på staten fordi de ikke gidder å jobbe 6: går på norskkurs og lærer seg norsk Er det samme faen for meg hvor de kommer fra.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #8 Skrevet 3. mars 2008 jeg liker latinamerikanere bedre en irakere, for irakere har et dårligere rykte. Dessuten er det færre katolikker en muslumer som voldtar og dreper i norge.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 Det var et dumt spörsmål da! I hvert folkeslag inngår gode og dårlige mennesker.. Hvis noen spör deg om noen nordmenn er "bedre" enn andre, hva svarer du da???????
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 Anonym 02.05 Du er så perfekt bare fordi du er norsk?? Get a life!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Enig med deg anonym 2:05 hilsen margrethe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå