Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Jeg lurer på om jeg har blitt gravid nå,kan dere se noe?Jeg har fått litt vondt i bekkenet og slik var det sist jeg var gravid også..men det er for tidlig å teste enda....Har IKM 7.mars. F.06.12.75
Mamalari Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Får opp et ja på deg, føler meg også litt kvalm når jeg ser på deg. Som også kan være tegn på at du er gravid. Håper du kommer med tilbakemelding når du vet resultatet:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Takk for at du tok deg tid:) Er av de heldige som ikke har opplevd kvalme i sv.skapene.Har 3 svangerskap bak meg,men mista i det siste. Men har hatt problem med bekkenløsning... Noe skal det vel være.. Skel komme med tilbakemld til deg når jeg har testa:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 ser du kjønn da,og store probl.m bekkenløsning?? Takk:)
Mamalari Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 får opp gutt.. får opp at du vil bli litt plaget med bekkenløsning. Kan se ut som du vil bli sykemeldt litt mot slutten. Men for det meste ser det ut til og gå greit:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Takk skel du ha,snille deg:)) Håper du har rett i at jeg er gravid nå..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 klarte ikke vente lenger,så jeg testa idag,men neg.Håper det er fordi det er for tidlig...IKM om 2 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå