Gå til innhold

Så kom den javæl av TR :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg var så sikker at det hadde klaffet denne gangen, hadde masse symptomer på graviditet, så får jeg mensen i dag!!! Skikkelig nedtur .............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj og æsj! Det var synd å høre. Har dere prøvd lenge? Hvilke symptomer hadde du? Det et skikkelig nedttur å få den tanta altså! Føler med deg og ønsker deg masse lykke til neste gang.....

Skrevet

jeg fikk den også i dag. akkurat på dagen som vanlig. prøvd i 8 mnd. begynner å bli lei. ville ha to tette jeg. har ei datter på 2 år og 3 mnd.

jeg hadde ingen symptomer denne mnd ,men det hadde jeg ikke før i mnd 2 på forrige svangerskap heller..

Skrevet

Hei jenter,vi har prøvd i ett år etter MA og ikke en positiv test. Jeg hadde masse symptomer, ømme pupper, kvlme, kald og varm om hverandre, trøtt og unormalt sliten, smerter i magen, smerter i korsryggen +++

Slike symptomer hadde jeg også når jeg var gravid for ett år siden, og verst av alt så var IKM 3 dager over og jeg var så sikker at jeg var gravid men torte ikke å teste ( heldigvis, kanskje jeg var gravid og hadde SA?), og det er jeg glad for nå. For tenk om det hadde vist seg at jeg var gravid??!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...