Gå til innhold

Til dere alle med uregelmessige sykluse....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere???

Noen som har funnet ut en superflott måte å finne EL på? Sånn utenom EL tester da... :)

Jeg har begynnt med soneterapi/Healing/Reflexologi, men ser ikke noe effekt av det ennå :(

Hun sier jeg skal ta det med ro og ikke tenke syklus, men det er jo mye lettere sagt enn gjort!

Samtidig sier hun at jeg ikke skal ha noen problemer med å bli gravid...

Faktisk, noe av det første hun tenkte når hun så meg og sambo sammen første gang var at vi prøvde å bli gravide og at det kom til å gå fint... :)):))

Så hvordan går det med dere andre?

Noen som har noen erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noen gode råd å komme med når det gjelder å finne EL... Men jeg tenkte å komme med noen oppmuntrende ord! Jeg har hatt helt sjuke sykluser hele livet, alt fra 4-5 uker til 7 måneder. :/ Gikk på p-piller i et års tid nå - og ble gravid rett etter p-pilleslutt. Er i niende uke i dag. :) Så det går an, altså! Da jeg var til første kontroll, sperret bare legen opp øynene da jeg fortalte om mine tidligere sykluser og at dette faktisk hadde gått på første forsøk.

Litt av problemet man kan støte på, er at det blir færre EL per år med uregelmessige (og dermed ofte lange) sykluser, og dermed færre sjanser til å bli gravid per år. Men som de sier inne på assistert befruktning: Man trenger bare ett egg, og det er gullegget. Lykke til, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...