Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! Jeg mener å huske at det var en diskusjon om dette for en tid tilbake, men orker ikke lete gjennom for å finne det.. Huff.. blitt litt lat! hihi :)

Men spm mitt er vel egentlig om det skadelig for den lille om man har pc'n på fanget. Jeg har jo alltid det når jeg holder på med pc'n, så begynte å tenke på dette! Vil jo ikke gjøre noe som er skadelig for nurket!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PC'en ligger i fanget ditt, ikke på magen din;) da tror jeg at varmeflasker, sola, hårfønere og allt annet som generer varme må være like farlig........

 

Skrevet

Det er ikke noe farlig! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...