pusen83 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hei hei! Jeg mener å huske at det var en diskusjon om dette for en tid tilbake, men orker ikke lete gjennom for å finne det.. Huff.. blitt litt lat! hihi Men spm mitt er vel egentlig om det skadelig for den lille om man har pc'n på fanget. Jeg har jo alltid det når jeg holder på med pc'n, så begynte å tenke på dette! Vil jo ikke gjøre noe som er skadelig for nurket!!
NormaJean Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 PC'en ligger i fanget ditt, ikke på magen din;) da tror jeg at varmeflasker, sola, hårfønere og allt annet som generer varme må være like farlig........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå