*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Tre-åringen har vært så slapp og trett i dag, men nektet å legge seg. Tok han på fanget og kjente han var glovarm...der sonet han og jeg fikk bært han opp i sengen - stakkars, ikke kejnt å være syk:o( Håper det går fort over.
Honningmelon Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Ikke moro med syke unger. Håper han blir fort frisk. God bedring til gutten!
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Takk for det - lurer bare på hvor lenge jeg skal la ham sove...?
Gulosten™ Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Sov så lenge han vil. Må uansett være hjemme i morgen da, så ikke stress med tiden når det er feber på gang. Da trenger man så mye søvn som bare det!
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 Ja, det er jo sant. Kjipt...han som skulle være "dagens hjelper" i morgen i bhg og alt:o( Ja, ja - vi får finne på noe kos her hjemme i steden.
Gulosten™ Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Tror du ikke han får sjansen til å være det en annen dag?
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 Nei, ikke denne mnd - de har hver sin dag i mnd - så det blir nok en stund til neste gang. Han tenker nok ikke over det, er bare jeg som gjør det;o) Han er forresten våken nå og ville ha litt melk og rundstykke (har bare spist to biter av det da...) og sitter her og ser på Elias - er veldig varm, men virker litt kvikkere enn i sted heldigvis:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå