Bærta å babyn Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Lillegutt på 8 mnd bader tirsdag, torsdag og lørdag kveld og mandag morgen. De på 8 og 11 dusjer ca 3 ganger for uka, er det for lite?
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Her bader de ca annenher kveld - av og til litt skjeldnere for mini på 7 mnd.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Min på 18 mnd dusjer annenhver dag:)
Miss-Sixty Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Lukas er 9 mnd og bader hver dag. før badet han bare 3 ganger i uka, men han sikler så mye på hender og kliner det over hele ansiktet. bæsjer mye også. hehe, så da blir det hver dag på han. hvert fall nesten =)
Mom2Two Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Her dusjer eller bader ungene hver dag. De er snart 8 og snart 3.
Joikaboll@ Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Her dusjer dem hver dag, hender en skjelden gang at di 3 eldste sluntrer unna en dag, men minsten dusjer gjerne 2 og 3 ganger om dagen. Unga er 3,4,10 og 14 år.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Vår på 3 år dusjer/bader 3 ganger i uka ca. Synes det holder. Vaskes ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå