liljen Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 hadde en SA 10mars-blødningene ville ikke stoppe, så jeg ble sendt til utskraping 28.februar- der viste seg at det lå en del "rester" igjen hvor lenge blødde dere etter utskrapingen? når hadde dere sex igjen? og når kom menstruasjonen igjen?
2 gutter og ei lita jente:) Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg hadde ikke SA men MA med fødsel. men det satt rester av morkaken igjen så det ble utskraping. blødde ca 2 uker tror jeg litt usikker. Det er noen år siden så jeg husker ikke helt når vi hadde sex igjen, men vi mistet i uke 18 i slutten av februar og jeg var gravid igjen 5 mai.
liljen Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2008 noen andre der ute som har erfaring...?
mmognr2 Skrevet 3. mars 2008 #4 Skrevet 3. mars 2008 Jeg hadde en MA,utskrapning i begynnelsen av desember. Fikk vite at det første egget skulle komme etter ca 4 uker, men isteden fikk jeg TR! Så etter det var at "i rute" igjen. Vi hadde ikke sex før jeg fikk TR, for jeg ville la alt få komme seg i rute igjen liksom. Men ble overrasket da TR kom. Vi skulle jo liksom prøve igjen vi da, for alle sier jo at det er ike noe problem å ha sex etterpå. Men vi ble tatt litt på senga av den "hurtigvirkende" kroppen min. Men la kroppen få 2 ukers hvile. Det annbefalte i allefall legen min. Du skal jo heller ikke ta karbad de første 2 ukene pga bakterier osv, så det er kanskje like greit å vente med sex også... Det er så kjedelig hvis det skjer noe annet som gjør at man må vente ennå lengre med å komme igang liksom! Lykke til!
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Så synd at du mistet. Jeg føler virkelig med deg. Selv har jeg mistet to ganger. Den første gangen var det en BO (Blighted Ovum), og det gikk egentlig greit. Alt kom ut av seg selv, og jeg trengte ingen utskrapning. Jeg blødde i nesten 2 uker, og det tok hele 7 uker før mensen kom tilbake, og vi kunne begynne å prøve igjen. Vi hadde sex igjen når blødningene var over. Etter dette ble vi gravide igjen i 2. pp.. I uke 12 viste det seg dessverre at fosteret hadde dødd i uke 8+6, og jeg trengte en utskrapning. Jeg blødde i nesten 2 uker denne gangen også, og fikk igjen mensen etter 4 uker. Jeg håper du klarer deg greit gjennom dette, og at du ikke må vente alt for lenge før mensen kommer tilbake slik at dere kan prøve igjen. Lykke til fremover!
liljen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 vi stresser ikke med å planlegge å prøve å bli gravide før mens, men tenker at skjer det så skjer det.... er utrolig kjekt å få svar fra dere- en ny situasjon som man føler seg alene i og har ingen å prate med- så da er det godt å ha dere- tusene takk!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå