Smånetta 14.mai Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Er det noen Trondhjemspier her som har oversikt over etterfødseltrening i byen? Jeg har ikke bodd her så lenge og har sett at blant anne yoga blir tilbudt som gravidtrening. Var kjempefornøyd med etterfødselsyoga sist, men finner ingen slike klasser i byen. Er det 3t, Elixia og Sats jeg må undersøke, eller? Hva med Pirbadet?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg trener ved sats og ikke fått med meg noe etter trenings greier for gravide der enda.. Veit de har gravid yoga, eller jooo vent litt begynnte ikke sats akkurat med noe nytt? Pilates der du kan ha med små barn?' Tror det gikk over 6 ganger og er for folk etter fødselen, kansje ringe til sats og høre? Jeg tror jeg skal invistere i egen trener et par ganger etter fødselen for og komme ordentlig igang...
Smånetta 14.mai Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Gikk på yoga etter forrige fødsel og det var så utrolig kjekt. Man be veiledet så godt og instruktøren lagde en oversikt over hvilke skader og vondter folk hadde sånn at hun kunne passe på å lage god trening for alle. Dessuten passet hun nøye på at vi ikke overbelastet bekkenet. Det kan være like ille som å ikke trene i det hele tatt. Får sjekke litt mer, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå