<3 Vila & Lille <3 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 I første trimester hadde jeg mensmurringer stort sett hver dag. Men så gikk det over og ble borte etter hvert. I går og i dag har jeg hatt litt svake mensmurringer, og i tillegg har det kommet litt rosa på papiret de tre gangene jeg har vært på do i dag. Veldig lite, så svakt rosa at jeg aldri hadde merket det uten å se nøye etter. Men litt er litt for mye, og nå er jeg livredd for at det skal være noe galt med babyen min!! Vet ikke helt om jeg tør å ringe føden og mase heller, redd for at de bare skal le av meg. Så derfor spør jeg her først da, hva dere mener..?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Slapp av er mitt råd, det er naturlig med mens murringer da livmoren strekker seg og vokser og litt blod på papiret og så lite som du sier er helt normalt. Jeg har hatt 2 store blødninger i mitt svangerskapt, der jeg blødde masse frisk blod og var kjempe redd, og kom inn til legen og alt var bra der inne, det var morkaken som lå litt langt nede, pluss det lille som du oppleve kan komme kanskje etter sex eller noe slikt, Så lenge det ikke blir mye og du får kjempe vondt, så hadde jeg slappet av og kost meg:)
sekstisjuer Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Tror ikke at de på føden kommer til å le av deg hvis du ringer. De har helt sikkert fått samme spørsmål før. Hvis du føler deg utrygg er det bedre å ringe en gang for mye enn for sent. Ikke for å skremme deg, men jeg hadde en del mensmurringer i tillegg til sterke kynnere og litt blod da livmorhalsen ble kortere ved siste svangerskap. Kynnerne gikk over til premature rier etter hvert. Du skriver ikke noe om kynnere, så da får vi håpe at alt er i orden for din skyld, men jeg tror jeg ville ringt for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå