Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ser det ut som ettåringen endelig har skjønt poenget med telefoner.

For to/tre mnd siden fikk han en gammel mobil å leke med, da han til stadighet tok min og sambo sin.

Men eneste han har gjort er å trykke på knappene.

Når folk ringer, og han vil "snakke" står han bare å stirrer på telefonen, som om han leter etter den som snakker.

MEN i dag tror jeg han har skjønt det.....

Er så søt og stolt over seg selv her han går på gulvet.

Telefonen til øret (opp ned vel å merke) og går å sier "allo...allo" med verdens største glis om det skjønne fjeset... =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,vil bare minne deg på en liten advarsel fra politiet,de anbefaler ikke folk til å gi mobiltlf uten sim kort(ikke med heller seff) Til barn,Det er så mange barn som ringer 112,113,110...på disse tlf og de kommer jo frem til sentralene da man ikke trenger sim kort for å nå disse numrene =) De forskjellige sentralene har hatt store problemer med dette og vet ikke hva som er alvorlig eller ikke....

bare så du vet det=)

Skrevet

er hverken batteri, simkort eller andre løse deler i tlf hannes (han piller allt fra hverandre for tiden, så fjernet det før han fikk den)

Skrevet

Ja men man trenger ikke simkort for å ringe disse numrene,det er nettopp der problemet ligger,men batteri vil jeg jo tro at trengs da=)

Skrevet

en telefon uten batteri funker ikke.. så det er ingen fare at han får ringt noe politi el brannvesen.. Kos deg over den lille som pludrer rundt med telefonen :) det er utrolig søtt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...