*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Herlighet så fort tiden går! Blir ikke mye feiring på oss i dag tror jeg...siden han jobber - men, men - får kose litt i kveld kanskje, og se "Avløringen" som vi så den kvelden vi ble sammen for 12 år siden;o)
Monajenten Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Ååååh så herlig, gratulerer så mye!! 12-årsdag du, det er mange år!! For tolv år siden var jeg bare 11 år;-)
esmase Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Grattis så masse! 12 år er lenge ja. Vi hadde akkurat 10årsjubileum:-)
juddellihuddelli Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Oi,det var lenge! Grattulerer så mye! Da var det jo snart på tide med et bryllup:)
3 rosa og en blå Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Gratulere med 12 års dagen og håper dere får flere lykkelige år fremover med masse kjærlighet og glede.
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2008 Takk, jenter:o) Ja, det er lenge, vi ble sammen som 18-åringer da vi gikk i paralellklasse på videregående - etter at jeg hadde vært avstandsforlesket en stund - tenk! her er vi, har to nydelige barn sammen og skal gifte oss til neste år - livet er herlig! ))))
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2008 Tusen takk:o) Merker jeg er veldig sentimental i dag - tenker på hva jeg gjorde akkurat på denne tiden for 12 år siden og husker hvor masse sommerfugler jeg hadde i magen før jeg skulle ut til ham, som var alene hjemme, hihi:o)
Mille** Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer! Årene går utrolig fort ja, jeg og mannen min har i disse dager vært sammen i 11,5 år. )
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2008 Da "slo" vi dere akkurat så vidt, he he;o) Hvor ble det av "mamsen" da...?;o) skjønner det er lenge siden jeg har vært her inne, ja:o)
Mille** Skrevet 2. mars 2008 #12 Skrevet 2. mars 2008 Hehe......var så mange mamsen og mamma her inne, dessuten ble jeg alltid kalt joso, så da ble det bare sånn. ) Ser dere enda sliter med Milla og søvnen, stakkars, høres utrolig tøft ut. Har dere prøvd å la pappan ta nattavvenningen da? Her har det funket veldig bra med begge to. Klem
Sånn kan det gå Skrevet 2. mars 2008 #13 Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer. :-) Selv har vi 18-årsdag om halvannen måned. ;-)
Alba44 Skrevet 2. mars 2008 #14 Skrevet 2. mars 2008 Gratulerer med jubileumsdag!! Håper dere får mange ganger 12 fine år sammen i fremtiden ))
*Rutletutt* Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. mars 2008 Tusen takk, Alba:o) JoSo - har ikke prøvd det foreløpig, nei...han styrer på med Tobias om nettene han, så vi ligger hver for oss;o) Er vel kanskje sånn vi må gjøre det, ja. Hun har blirr veldig flink å sovne selv om kveldene den siste uken da - legger henne våken ned i sengen og hun sovner uten en lyd! Det er helt herlig:o) Har jo styrt veldig mye med leggingen, og hatt knallharde rutiner på det, så nå ser det i allefall ut til at det er på rett vei:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå