Gå til innhold

Første dag på jobb i morgen!


Matja

Anbefalte innlegg

Mandag 3. mars begynner hverdagen igjen! En helt ny hverdag - igjen! Da skal lille gull til besteforeldrene mens mamma må jobbe. Herregud som jeg gruer meg!! Jeg er førskolelærer og har alltid klart å roe engstelige foreledre, men nå er det jeg som gruer meg til å være hele dagene uten henne! Skal ha fri hver tirsdag, men likevel... Går nok bra:)

 

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg startet å jobbe etter jul og det var veldig godt...

Emilie er hos dagmamma og trives veldig godt. En ny hverdag, men det er godt for oss....

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal begynne å jobbe den 25 mars, men skulle gjerne ha vore heime til august. Men skal ha fri onsdagane, dei skal eg nyte heime med dei tre golla mine. Ho eldste skal begynne på skule men skal ha berre 3 timar på onsdagen so får vi kose oss alle saman når ho kjem heim.

Du får ha lykke til på jobb i morga :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å jobbe igjen? Rart?

Skal være hjemme et år til... Kjenner jeg ikke hadde vært helt klar fra neste uke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Du er så heldig, Måns!!

Jeg har jobbet i 3 uker nå, og jeg kjenner at jeg sliter!! Det er helt grusomt å levere lille gull hver morgen, selv om det er til mine foreldre (2 dager) og en venninne (2 dager). Jeg føler at jeg ikke får nok tid med henne lengre...