Gå til innhold

Første dag på jobb i morgen!


Matja

Anbefalte innlegg

Mandag 3. mars begynner hverdagen igjen! En helt ny hverdag - igjen! Da skal lille gull til besteforeldrene mens mamma må jobbe. Herregud som jeg gruer meg!! Jeg er førskolelærer og har alltid klart å roe engstelige foreledre, men nå er det jeg som gruer meg til å være hele dagene uten henne! Skal ha fri hver tirsdag, men likevel... Går nok bra:)

 

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg startet å jobbe etter jul og det var veldig godt...

Emilie er hos dagmamma og trives veldig godt. En ny hverdag, men det er godt for oss....

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal begynne å jobbe den 25 mars, men skulle gjerne ha vore heime til august. Men skal ha fri onsdagane, dei skal eg nyte heime med dei tre golla mine. Ho eldste skal begynne på skule men skal ha berre 3 timar på onsdagen so får vi kose oss alle saman når ho kjem heim.

Du får ha lykke til på jobb i morga :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å jobbe igjen? Rart?

Skal være hjemme et år til... Kjenner jeg ikke hadde vært helt klar fra neste uke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Du er så heldig, Måns!!

Jeg har jobbet i 3 uker nå, og jeg kjenner at jeg sliter!! Det er helt grusomt å levere lille gull hver morgen, selv om det er til mine foreldre (2 dager) og en venninne (2 dager). Jeg føler at jeg ikke får nok tid med henne lengre...

 

Jeg er så bitter, for jeg flyttet til Bergen rett etter fødselen. Det er her jeg kommer fra, og jeg tenkte at det var lurt å flytte tilbake siden jeg var alene, men det har jo vært så trist!! Ingen venner som har besøkt meg, for jeg har jo ingen venner igjen her... Alle bor i Oslo, og hadde jeg fremdeles bodd der, så hadde jeg vært hjemme til august, og fått henne inn i samme barnehage som meg. Men jeg tenkte at det ville være lurt å bo nærmt familien, og det er det jo, men det er liksom bare mamma og pappa, og det begrenser seg litt hvor kjekt det er i lengden...

 

Jaja, det går vel det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig at jeg ikke skal begynne å jobbe igjen før i midten av aug. , og da skal jeg bare jobbe 3 dager i uka. Tror det skal bli greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...