Nit@™ Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Jeg her ikke her så masse lenger, men kan ikke se at jeg har sett nicket hennes.. Ikke på ammedebatten en gang ;o) Noen som vet?
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Har ikke hun flyttet til et eller annet eksotisk sted da?? Type Hawaii eller noe slikt? Mulig hun er for opptatt med å kose seg i solen til å være her inne ;-) Synd hun ikke er på ammedebatten mer i hvertfall, for det er mange som har fått uvurderlig hjelp av henne der! (meg selv inkludert).
Nit@™ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har fått mye hjelp seg jeg ;o) Må si jeg savner damen her inne ) Jo, vet hun flyttet, men skulle hun ikke tilbake til Norge da tro? Håper hun titter innom snart igjen!
melkekua™ Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Hvis jeg husker rett så var det kanskje snakk om Hawaii....
Expat Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Heia Nita@! Jeg lever og blomstrer jeg, har fått meg ny jobb i Norge og har det aldri så lite travelt. Kanskje ikke så dumt å ta luven av dib-avhengigheten iblant. Jeg søker som regel på nick når jeg er inne så det er bare å rope!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå