Gå til innhold

Hvor har det blitt av Expat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg her ikke her så masse lenger, men kan ikke se at jeg har sett nicket hennes.. Ikke på ammedebatten en gang ;o)

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hun flyttet til et eller annet eksotisk sted da?? Type Hawaii eller noe slikt? Mulig hun er for opptatt med å kose seg i solen til å være her inne ;-)

 

Synd hun ikke er på ammedebatten mer i hvertfall, for det er mange som har fått uvurderlig hjelp av henne der! (meg selv inkludert).

Skrevet

Jeg har fått mye hjelp seg jeg ;o) Må si jeg savner damen her inne :o)

Jo, vet hun flyttet, men skulle hun ikke tilbake til Norge da tro?

Håper hun titter innom snart igjen!

Skrevet

Hvis jeg husker rett så var det kanskje snakk om Hawaii....

Skrevet

Heia Nita@!

Jeg lever og blomstrer jeg, har fått meg ny jobb i Norge og har det aldri så lite travelt. Kanskje ikke så dumt å ta luven av dib-avhengigheten iblant. Jeg søker som regel på nick når jeg er inne så det er bare å rope!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...