Gå til innhold

Jippi, skalblibleieskiftarbeider!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tempen steg 0,3 grader til i dag og tok en clearblue digital ,og etter 15 sek viste den GRAVID. Har IKM i morgen. Tok også en gravitest fra billigtest og den viste også to streker. Vi skjønner det ikke helt her vi sitter. Har prøvd i 8pp nå og denne perioden har jeg tatt Pergotime enkelkur og Provera etter EL.

Men kan jo nevne at ikke har hatt et eneste symptom annet enn tempen, så man kan være gravid uten symptomer. (har hatt ømme bryster, men det har jeg alltid rett før IKM så ikke noe nytt det nei).

Håper bare att den lille klamrer seg fast nå, da skal stoppe med Provera.

****************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Gratulerer så mye:o) Håper jeg slår følge om ikke så lenge! Kos deg med den voksende magen:o)

Skrevet

Gratulerer!!! Håper spiren din klorer seg fast!!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! =)

Skrevet

Hei! Gratulere så masse! Du må kose deg fremover med voksende mage!

Kan jeg spørre hvorfor du har tatt pergotime og provera når du "bare" har prøvd i 8 måneder? (ikke bare, men du skjønner hva jeg mener:))

et spm. til: hva hjelper Provera for? husker ikke helt..

Skrevet

Har de ømme brystene gitt seg, eller er de fremdeles ømme?

Gratulerer så mye!! Og lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye:o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!Lykke til med den vidunderlige tiden du har i vente!

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Det er jo bare så utrolig, vi går bare rundt og smiler hele tiden.

Pooh: ja jeg har fortsatt ømme bryster, synes mulig de er blitt litt mer ømme nå.

Tiamia: jeg gikk til privat gynekolog etter at fastlegen min mente jeg hadde endometriose og det var årsak til spotte problemene mine. Har siden jeg sluttet med p-pillene i sommer spottet fra dag 9 etter EL og frem til mens, og da mye spotting slik at måtte gå med bind 10 dager sammenhengende, noe som jo er litt slitsomt.

Jeg fikk derfor Provera som er et progesterontilskudd for å hjelpe lutealfasen og unngå at livmorslimhinnen brytes ned for tidlig. Gynekologen mente helt bestemt at det ikke var snakk om noe endometriose, heldigvis.

Da jeg samtidig nevnte for gynekologen at vi hadde prøvd siden sommeren og at jeg følte vi gjorde alt "riktig", men at vi ikke hadde blitt gravide, ville hun som hun sa "gi det et lite ekstra puff" med Pergotime og det har jo gjort susen.

Håper dere snart kommer etter alle sammen.

******************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Gratulerer såå mye!!!:) Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...