Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til oslo:) og i morgen sitter vi på flyet til karibien:) blir godt med en god ferie:)

 

håper bare alt vil gå bra mens jeg er borte:)

 

dere må lykke til videre folkens.. så kommer jeg sterkt tibake om 16 dager:)

kos dere masse med spiren i magen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en kjempefin tur! Kos deg masse ;-)

 

Selv bor jeg i Spania, og vàren er i anmarsj her, begynner à bli litt varmere og sola steiker :-) Det er vel sommer i karibien nà sikkert? :-)

Skrevet

Åh du er heldig:-) ha en go tur:-) send over litt sol og brunfarge til meg og da:-)

Skrevet

Ja kos deg å slapp av. Gjerne send litt sol hit, her pøser det ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...