Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 til oslo:) og i morgen sitter vi på flyet til karibien:) blir godt med en god ferie:) håper bare alt vil gå bra mens jeg er borte:) dere må lykke til videre folkens.. så kommer jeg sterkt tibake om 16 dager:) kos dere masse med spiren i magen:)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Ha en kjempefin tur! Kos deg masse ;-) Selv bor jeg i Spania, og vàren er i anmarsj her, begynner à bli litt varmere og sola steiker :-) Det er vel sommer i karibien nà sikkert? :-)
babysjuk82 Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Åh du er heldig:-) ha en go tur:-) send over litt sol og brunfarge til meg og da:-)
Daisy :) Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Ja kos deg å slapp av. Gjerne send litt sol hit, her pøser det ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå