Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lufte litt tanker her... :)

Jeg, mann + to små hunder bor i en relativt liten lelighet, 65 kvadrat med to soverom. Vi er sinnsykt klar for en liten baby, men tenker en del på dette med plass...

Noen som har erfaringer baby i liten leilighet? Tanker omkring dette? Ønsker jo ikke vente med barn "bare" pga av dette med plassen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg om....dere har jo to soverom....en baby tar ikke så stor plass egentlig....

Skrevet

Da jeg og sambo fikk barn bodde vi i en leilighet på ca50 kvm....vi hadde nok av plass...det første året lå hun inne på vårt rom, og når hun ble ett år fikk hun sitt eget. Hadde ikke bekymret meg for plassen....

Skrevet

Jeg tror også det går helt fint :) Som *siv* skriver: en baby tar som regel ikke mye plass.

Vi bodde første året i en knøttliten studentleilighet på ca 50m2, gikk faktisk helt fint det.

Nå er datteren vår straks 3 år og leilligheten vi bor i nå er rundt 60m2. Vi har fremdeles bare ett (stort) soverom, og eneste grunn til at vi ønske å flytte herifra er at vi vil lage småsøsken ;)

To soverom gjør jo også at dere har et eget sted å lagre babyens utstyr og leker, sånn at alt ikke trenger å flyte rundt i stua slik som her hos oss ;)

Lykke til med babyplanene!

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende svar alle sammen:D

Nå ble jeg utrolig glad!

Skrevet

"Begge to" blir jo mer korrekt ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei:)

Bor selv i en leilighet på 70 kvadrat med mann og to barn. Hadde inntil for kort tid siden en collie og... Babyer krever ikke store plassen, en seng- en stellematte og en korg med leker er hva vår baby har av eiendeler ;)

Skrevet

hehe vi bor på 36kvm med ett sov.uten hunder da...har d heeeelt fnt vi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...