kei80 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 eller i går:) Hadde vært koslig og funnet noen igjen
sarabi Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 ja, jeg fikk mensen i dag. jeg som nesten var sikker på at det hadde klaffet denne måneden. tok en test i går som selvfølgelig var neg. æsj, er ordentlig lei meg nå.... ja, ja.vi må bare fortsette å prøve alle sammen. LYKKE TIL
kei80 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 Uff alltid nederlag ja..Men vi reiser oss opp og ser fram jenter!! Håper du får ut det verste og det blir bedre når det nærmer seg EL igjen for deg! Trøsteklem
kei80 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2008 Ja! våknet merket at jeg ikke var kvalm og gikk på,der var det besøk ja!men nesten mer fornøyd enn på lenge!!Kan jeg hvertfall prøve videre,tiltross for at jeg mistet en mnd og ingen sjangse til novemberbarn er jeg bare glad for at jeg vet ting er som det skal her igjen
kei80 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2008 Noen an dere som bruker el tester?vet dere sånn ca når dere har el?
LMLA Skrevet 3. mars 2008 #9 Skrevet 3. mars 2008 jepp fikk mens i går.. så nu e d bærre å prøv igjen..
me84 Skrevet 3. mars 2008 #10 Skrevet 3. mars 2008 uff ja, der kom den over 1 uke for sent....faen,det hadde passet så bra nå ! men men ny mnd, nye muligheter.
Hanna08 Skrevet 3. mars 2008 #11 Skrevet 3. mars 2008 Skuffelsen var stor da tr dukket opp 1 uke på overtid, men det er vel bare å telle videre og prøve igjen.... Lykke til videre jenter;-)
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #13 Skrevet 3. mars 2008 Hei Kei27! Trist med TR. men håpet er der ennå- venter fortsatt på deg. Du er vel igang igjen med ny prøving? Krysser alt jeg har for at det går neste gang Stor klem
tingeling87 Skrevet 3. mars 2008 #14 Skrevet 3. mars 2008 har hatt brun utflod i to-tre dager nå, så jeg var litt usikker på hva det var for noe. men i dag kom mensen for fullt. det var ingen tvil. har ikke blødd så masse på en dag før.. første mens siden jeg mista, så det har nok noe med saken å gjøre. tok bare fire og en halv uke fra jeg mista til jeg fikk igjen mensen. det synes jeg gikk fort jeg. er veldig glad i dag jeg=)
kei80 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. mars 2008 Godt du ser det posetive i det negative Håper det klaffer for oss dennne pp
kei80 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. mars 2008 Hei Ja det var trist men ikke sjokk,hadde så lite symptomer!Pleier å ha masse når det først klaffer,men man vet jo aldri,ingen graviditeter er vel helt like. Men er bare iverrig på å komme meg til EL datoen igjen.Er nok en stund til ennå.Er på 3 dag på syklusen og har el ca 16 ok ikm 30. Men skal begynne å teste EL medengang mensen er over,skal ikke gå glipp av noe her Sambo har overtalt meg til å prøve til det klaffer! Planen var jo og stå over denne mnd siden jeg ikke ønsket et desember barn,fordi det er en stressende måned,hvertfall for oss. Men det går vel det og er enig med han om at det er dumt å ta pauser når man først er igang Ha en fin dag! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå