Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Tenker på natten når dere og barnet sover?Vi har soverom vegg i vegg,men bruker det enda (han er 17 mnd).Synes det er så godt for jeg hører den minste lyd,tom at han puster...Men sambo mener vi bare bør kutte den ut,fordi vi vil sove litt bedre om vi ikke hører hver gang han snur seg..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Da vi hadde soverom vegg i vegg brukte vi det overhodet ikke. Det var med eldste, som flyttet på eget rom da han var 6 mnd. Med yngste, som sov i en annen etasje, også da hun var 6 mnd, brukte vi det vel et halvt års tid. Ikke noe lenger. Man hører dem hvis de trenger oss, og pusting kan du ikke ligge å høre på hele natten! Da blir du jo helt sprø. Jeg er enig med mannen din. Dere fortjener å snart få sove i fred om natten. Barnet sier ifra om det skjer noe!
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Gullet blir snart 3 år og vi bruker babycall enda, vi. :-) Ligger i samme etasje, men ikke vegg-i-vegg, og da er det greit å ha en call slik at hun til og med greier å vekke meg... :-)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Har aldri brukt babycall vi da.......... Sover i samme etasjen som begge gutta og begge ble lagt på eget rom ved 3-4 mnd alder............. hører hvis de gråter, men vil gjerne slippe å høre hvert eneste grynt eller hver gang de snur seg jeg da ; )
Joikaboll@ Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Det har jeg aldri brukt tim noen av unga, blir så stressa av sånne som hyler til for hver minste bevegelse. Ungane her har hatt såpass med lungekapasitet at vi alltid har hørt dem fra den ene til den andre etasjen.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Hehe,jeg får vel gi meg da og slå av callingen:) Takk jenter!!
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Vi bruker ennå babycall om natta, vi har soverom i 2 etg, men på hver vår kant=)
MamiMaribel Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Vi har stort hus og sover langt fra jenta vår, så vi bruker babycall enda, og hun blir snart fire....:-) Det er sikkert ikke nødvendig, men hun våker mye på natta av mareritt, og da er det greit å kunne gå opp til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå