Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere babycalling inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på natten når dere og barnet sover?Vi har soverom vegg i vegg,men bruker det enda (han er 17 mnd).Synes det er så godt for jeg hører den minste lyd,tom at han puster...Men sambo mener vi bare bør kutte den ut,fordi vi vil sove litt bedre om vi ikke hører hver gang han snur seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vi hadde soverom vegg i vegg brukte vi det overhodet ikke. Det var med eldste, som flyttet på eget rom da han var 6 mnd.

Med yngste, som sov i en annen etasje, også da hun var 6 mnd, brukte vi det vel et halvt års tid. Ikke noe lenger. Man hører dem hvis de trenger oss, og pusting kan du ikke ligge å høre på hele natten! Da blir du jo helt sprø.

Jeg er enig med mannen din. Dere fortjener å snart få sove i fred om natten. Barnet sier ifra om det skjer noe!

Skrevet

Gullet blir snart 3 år og vi bruker babycall enda, vi. :-)

Ligger i samme etasje, men ikke vegg-i-vegg, og da er det greit å ha en call slik at hun til og med greier å vekke meg... :-)

Skrevet

Har aldri brukt babycall vi da.......... Sover i samme etasjen som begge gutta og begge ble lagt på eget rom ved 3-4 mnd alder.............

hører hvis de gråter, men vil gjerne slippe å høre hvert eneste grynt eller hver gang de snur seg jeg da ; )

Skrevet

Det har jeg aldri brukt tim noen av unga, blir så stressa av sånne som hyler til for hver minste bevegelse. Ungane her har hatt såpass med lungekapasitet at vi alltid har hørt dem fra den ene til den andre etasjen.

Skrevet

Hehe,jeg får vel gi meg da og slå av callingen:)

Takk jenter!!

Skrevet

Vi bruker ennå babycall om natta, vi har soverom i 2 etg, men på hver vår kant=)

Skrevet

Vi har stort hus og sover langt fra jenta vår, så vi bruker babycall enda, og hun blir snart fire....:-)

Det er sikkert ikke nødvendig, men hun våker mye på natta av mareritt, og da er det greit å kunne gå opp til henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...