carmelasoprano har født:) Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 jeg føler meg ikke helt bra, har murringer i livmoren og sånn, tok en digital graviditetstest i går, men det stod ikke gravid, det var 4 dager til forventet mensen. det stod på den testen at 51% av de som er gravide får det påvist 4 dager før forventet mensen. men i dag våknet jeg med vondt i puppene, kan det være at jeg er gravid likevel? noen som har opplevd dette før?
kei80 Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 ja det kan det! jeg ville testet meg på mandag med cb med fargeindikator isteden! lykke til !klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Hei! Du kan enten produsere lite hcg og testen ikke slår ut enda! Men det kan også være som meg.. Tenker litt for mye på det.. Jeg hadde kjempe ømme pupper, klarte nesten ikke ta på de. Og gikk over 1 mnd over mensen.. Men den kom, og det viste seg bare at jeg tenkte for mye på det. Etter den gangen har jeg fått skikkelig uregelmessig mens, *hopper* over 1 mnd hele tiden nå siden oktober.. Altså har mens annenhver mnd.. Ikke noe moro:o( Håper du er gravid da.. Test om noen dager igjen da vettu:o) Lykke til!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå