Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Ser mange skriver det kan med på å starte fødselen.. Men å møe er det igrunn snakk om? litt ekstra på grøten liksom??
LadyLuck & Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 har inntrykk av at det er snakk om ganske mye... epler med kanel og sukker kan jo være et alternativ til grøt med mye kanel på.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Hva som gjør at kanel starter en fødsel da?? Er det bare et av de andre kjærringrådene?
Brunetta =) Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Man kan blande det ut med litt vann, men smaker phyyy!! Bland 1-2 ts med kanel i litt vann og drikk det. Vet det er ett par som har klart og drikke dette og fødsel startet samme kveld.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Jeg prøvde å drikke det nå. Fy det smakte helt jævlig. Fikk ned bare bittelitt.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 skal prøve det jeg o i dag thi thi,er i uke 40 nå termin i morgen må på bensin stasjon å kjøpe,har små rier men neida ingenting skjer hatt i 3 dager nå,skitt lei
Smiler Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Har nettopp spist grøt med mye kanel på, skal bli spennende og se om det skjer noe.... Har vel egentlig ikke helt trua.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 HÆ? sitter å drikker te med eple og kanel nå jeg...kan det starte fødselen? Er i uke 31..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Eh nei, ikke i så små mengder i alle fall knapt noe kanel i den teen.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har spist kanel hver dag hele fødselen, men det er fordi jeg spiser havregrøt hver morgen. Gjør ingenting det eller? Og jeg er 28 uker på vei nå.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #12 Skrevet 2. mars 2008 altså... alle disse kjerringrådene funker kun når kroppen er moden for det! så dere som er i uke 28 osv osv... dere føder ikke før!!! Hvis kroppen er moden osv KAN det hjelkpe med noen småtriks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå