Gil Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Er 13 uker på vei og håper så inderlig at kvalmen gir seg snart....
L@boline Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Den verste kvalmen og følelses av å være konstant utslitt forsvant i uke 12. Brakk meg på morgenen et par uker til, og så var det over :-) Tror det hadde klikka for meg om ikke kvalmen hadde gitt seg.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg er i uke 16 og fortsatt like kvalm til tidere, kan ha en god dag, så neste 2 dager kaster jeg opp og er kvalm resten av dagen, så jeg venter og venter jeg også på bedre tider. Jeg er bedre enn da jeg var i uke 7-12 men forsatt lite livskvalitet pga kvalmen
CaspersMamma Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Jeg var kvalm og kastet opp helt til jeg var rundt uke 17. Etter dette har jeg fått et helt nytt liv! Jeg var så innstilt på at det skulle gå over i uke 12, så da det ikke gjorde det blei jeg ganske deppa. Så for meg en graviditet full av oppkast, men PLUTSELIG en dag er det bare borte;) Og det er så deilig!
bratt Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 gikk det bare over sånn plutselig??? Håper jeg også men er nå snart i uke 17, og det har ikke skjedd noe enda.
anette&tutta mari :) Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 jeg er 18+3 idag og har akkurat kastet opp to ganger... jeg var kvalm i 5-6 uker som ble bedre i uke 13 ca.. men nå har det kommet tilbake.. et par dager i uka ca. men nå er det helt annerledes.. før var jeg kvalm hele dagen og helt utmatta - måtte sove på jobb. men nå så kaster jeg opp, og så er jeg ferdig med det og er frisk og rask igjen:) i helga har jeg vært veldig dårlig, men migrenen min har kommet tilbake etter 7 år i dvale.... og da blir jeg kvalm.. men håper det går over snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå