♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Langpannekaken står i ovnen og skal snart pyntes til 2 årsbursdag. Så kommer jeg plutselig på at jeg mangler noe viktig, nemlig kakepynt!!! Hmmm, noen kreative sjeler her? Kan jo alltids shoppe seigmenn og nonstop på bensinstasjonen. Andre mer orginale ting til å pynte med? Ser at jeg har sølvkuler liggende...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Sølvkuler er kanskje ikke det beste å ha på kaken hvis små barn skal spise den. De er jo steinharde. Seigmenn og nonstop er jo det ultimate som alle barn som regel liker. Hadde gått for det jeg.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Takk for svar! Tenker det samme som deg om kulene ja. Synes liksom at seigmenn og nonstop er så utrolig kjedelig da, men er vel noe som aldri går av moten. Har heldigvis en flott kake i tillegg med Thomas toget motiv, brownies muffins, vanlig muffins og boller. Så besøket står ikke og faller med denne kaken ;o)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Kjedlig og kjedlig, kjedlig blir den kun om du ikke bruker pynt i det hele tatt ) Så jeg tror det blir en slager til barna jeg ) Masse lykke til med selskapet og kos dere med alle kakene. (Du kan gjerne sende restene av kakene hit ))
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 He he! Jo takk for det ) Kakerester blir å hentes i posten, tjihi!
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Jeg tar og høvler hvit og mørk sjokolade med en ostehøvel over kaker jeg. Jeg utstår ikke non-stop og seigmenn da
Mom2Two Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Svigerinna mi bruker å pynte med melkerull, seigmenn,nonstop og sølvkuler, gjett om det er poppis!!! Ellershar de jo mye kjekt å pynte med i smågodthyllen! Eller du kan bruke jelly beans om de selger det.
Fire småtroll Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Nå er mine litt eldre da, 4 og 6 år, men de FORVENTER seigmenn og nonstop på sjokoladekaka, noe annet blir jo helt feil, det er jo bursdag!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2008 Høres elegant ut ) Men kanskje ikke like spennende for småtroll? Bra tips likevel, takk!
Alba44 Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Hva med "POPS" (maisgodis med sjokoladetrekk)? Det pyntet jeg ei kake med en gang. Eller kremtopper, moccabønner eller noe gelegodis?
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #11 Skrevet 2. mars 2008 Du kan pynte med after eight, snickers/japp/milkyway i skiver, hakket daim osv osv.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. mars 2008 Mom2Two, kjempe idè med melkerull ) Kristin1974, er kanskje bare jeg som synes det er kjedelig med en gammel klassiker. Er jo en grunn til at denne pynten har overlevd i alle år, hels siden jeg selv var liten ) Drar og kjøper det jeg, ja også melkerull da )
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. mars 2008 Marikanari og Alba33- guttemamma , takk for supre tips fra dere også )))
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #14 Skrevet 2. mars 2008 JO, kanskje litt? Til barnebursdag pleier jeg å pynte med fargede lys på kaken, og sjokoladefigurer rundt kakekanten. Men da velver jeg den et fat da. Også lager jeg sjokoladeblomster og marsipanbamser som pynter opp rundt. Blir populært det. Muffins pyntes med fargerik glasur og godteri i allle farger. Ingen klager så langt hvertfall
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. mars 2008 Oi Teline, du høres litt for proff ut for meg ;o) Marsipanfigurer? Heldige barn du har som har slik flink mamma )) Men farget glasur, ja det skal det bli på muffinsene ;o)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #16 Skrevet 2. mars 2008 Jeg vet jo at barn elsker non-stop og seigmenn, men jeg synes det er grusomt.. Også er jeg så barnslig at jeg vil lage noe jeg har lyst til å lage Også synes jeg det er gøy med sånt da Har kun ett barn på 2 år, men venners barn har alltid fått bursdagskaker. Akkurat nå ligger junior i sengen sin og syne shan er alt annet enn heldig med mammaen sin Men ungen er overtrøtt... Lykke til med kaken da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå