Gå til innhold

menn. !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

her mener han at han bidrar ved å lage mat,vaske opp og sove ved siden av meg om natten!altså barn rydde vaske står på meg.alltid meg! han mener at han skal ta igjen da jeg føder?!?!!!? så hvis han får det som han vil kommer leiligheten til å stinke søppel,gammel mat og datteren vår stinke tiss og bæsj!jeg har så lyst å føde nå så det blir gjort noe hjemme.men jeg lurer mer og mer på om jeg skal ta med barna mine og reise for det er ingenting som når fram hos han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde reist!

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ta en ordentlig prat med han og si hva du mener, at du akkurat nå ikke orker mere og har veldig lyst til å flytte hvis ikke han kan hjelpe til mere hjemme. Sett opp en oversikt over alt som må gjøres i hjemmet og hva han skal hjelpe til med og hva du skal gjøre. Det er nemlig ikke alle mannfolk som ser ting som skal gjøres, slik som vi gjør. Hvis han da ikke gidder er det bare å pakke tingene og flytte. Noen må ha det inn med teskje, men hvis di ikke da gidder er di ikke noe å samle på.

Skrevet

Herregud!!

Faen som dere syter og klager over de mennen deres da hele tiden.

Noen av dere hadde vel passet best som single tror jeg, så hadde dere fått det akkurat som det passet nesene deres!!!

Ta nå en prat med dem, og får dere ikke forandret mennen deres så flytt!!!

Om ikke det er alternativet..... så la tingene til mannen ligge da til han ser selv hva som skjer og mangler klær?

Ellers.... siste men beste alternativet er kanskje å ta dem for det de er??

Det har seg som regel slik at slik de er når dette blir et irritasjons-moment har det vert slik lenge, meget sannsynlig siden dere ble kjent og lenge før den tid også. Og å begynne å forandre en mann etter x-antall år er bare å drite i!!! Da kan dere liksågodt jage han på dør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...