Gå til innhold

8 + 1 uker på vei i dag...så glad


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

mistet sist når jeg var 7+ 0 uker på vei. Føler meg tryggere nå på at denne gangen vil det gå bra. Har graviditetssymptomer som har blitt sterkere og sterkere......Gleder meg til slutten av denne måneden. Da er jeg 12 uker på vei. Andre som er omtrent like langt på vei. Foreløpig termin er 13 oktober for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har termin ca 26 oktober:) så er vel 6 +3 i dag:) håpe alt går bra denne gang for deg da, de håper vel alle på.. litt skummelt å tenkte på at de er lett for å miste i begynnelsen, har ingen symptomer i de heile tatt, men kjente i går at eg var litt øm på brysvortene.. skulle på ein måte ønske at eg hadde meir symptomer så du nettså veit du er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere! Det er er sikkert kjempedeilig å komme til 8. uke!

Hvis et levende foster er til stede ved uke 8, er risikoen for fostertap de neste 20 ukene på 3% og 2% hvis du er under 30 år! :o)

Jeg er 7+2 så jeg har noen dager igjen så skal jeg puste lettet ut! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+ 6 uker på vei i dag, og har beregnet termin til 15.oktober :)

Trist å høre at du mistet sist. Håper virkelig det går bra med deg og spira denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har det nokså likt deg:) Har termin denne gangen ca 20 okt. Er nå da 7+5 uker på vei. Mistet i sommer ca 7-8 uker på vei. Litt usikker egentlig.. Gleder meg også for hver dag som går, og gleder meg til jeg passerer uke 12 den 4 april:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har samme termin som deg, 13 oktober!! Klart at det skal gå bra denne gangen, vet det kan være vanskelig men prøv å ikke bekymre deg. Og så er det jo uansett veldig betryggende å høre at risikoen for å miste ikke er mer enn ca. 3% etter uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! :)

 

Nå har jo den lille fått skikkelig hjerterytme også, og da er sjangsen for at det skal skje noe enda mindre enn før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg bare kikket litt, du skriver du er 7+0 uker påvei med termin 13.oktober., Legen min sa jeg var 9 uker på vei med termin rundt 12 oktober. Og da jeg logget meg inn her med termin dato 12 okt. fikk jeg opp at jeg er i 10 ende uke... Synes dette er litt forvirrende. Vet du noe mer om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo en stund siden jeg skrev dette innlegget da :) I dag er jeg 9 uker og 1 dag på vei, med termin 13 oktober. Når man er over 9 uker på vei, har man gått inn i den 10ende uken. Men dersom noen spør hvor langt jeg er på vei sier jeg 9 uker og 1 dag. Det er slik lege og jordmor regner det :) Håper svaret var forståelig. Kjekt vi har nesten samme termin da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...