Gå til innhold

Har rier jeg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått med rier med 5 minutters mellomrom, siden klokken 0700. Styrken er ikke så veldig enda, så har ikke ringt føden enda. Nå er det litt roligere enn i stad, så jeg er livredd for at det skal stoppe =/

Blir uansett satt igang i morgen tidlig, men det hadde vært så fint at kroppen ordnet dette selv...

Noen forslag til hvordan jeg kan holde på intensiteten???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå så spennende:)

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Kjempespennende!!! Prøv å gå litt ute, det pleier å hjelpe. Vaske litt hus også. det lønner seg altså å være i aktivitet. Lykke til!!!!!

Skrevet

Tusen takk :) Tenkte jeg skulle gå litt opp, og ned i trappene nå ;o)

Skrevet

ååååå....

Prøv å holde deg aktiv.

Kan også være lurt å spise litt, og drike mye mens du enda orker (så har du lagret energi til senere)

*misunnelig*

Skrevet

De anbefaler å ta det med ro i begynnelsen så du ikke sliter deg ut før kraftanstrengelsen du skal igjennom!!! Ikke gjør det, slapp av men spis noe energifyllt i stedet og fyll på kroppen med energi i stedet! Du vil ikke at du skal være så sliten etter en lang fødsel at babyen må forløses med vakum eller tang bare for at du ikke tok det med ro når du hadde åpningsrier i begynnelsen!! Spis nøtter, rosiner el. Og drikk saft, eller energidrikk og masse vann! :) Lykke til så mye!! :)

Skrevet

Heldig grisen, ,jeg har termin i morgen ,er moden men riene stopper opp hele tiden. ,Vært sånn i 3 dager er møkk lei,noen forslag til at riene skal sette igang?

Skrevet

Ta dæ ett langt å varmt bad,om du har badekar... det gjor æ,å ting skjedde fort etter det =)

Skrevet

Har tatt noen runder med trappene, og tatt litt husarbeid ;) Ble så sliten, at jeg måtte ta en aldri så liten hvil...hehe... Orker ikke mye for tiden nei =o/

Tar seg ikke opp, men murrer fortsatt en god del. Har startet på middagen nå, så vi får nok spist litt før det skjer så mye mer iallefall ;)

Uansett, så blir jeg jo satt igang i morgen tidlig, så jeg er jo snart i mål uansett :) Får trøste meg med, at de riene/murringene jeg har nå, gjør kanskje prosessen kortere i morgen.

Skal prøve med et varmt bad etter middagen uansett ;o)

Men går det greit med bad, når slimproppen har gått?? Noen som vet?

Skrevet

ååå så heldig du er:)

Det må vel gå bra med bad fordi om slimproppen har gått....det er jo mulig å føde i badekar etc på sykehuset å da har jo sikkert slimproppen gått hos de fleste men....

Lykkke til:)

Skrevet

Det er visst vannet er gått at du ikke burde bade hjemme. :)

Skrevet

Ok :) Ble bare litt usikker. Skal ta meg et varmt bad da ;o)

Rart når riene stopper opp slik, når det først var så god gang på dem =o/

Men er skikkelig øm i brystene, og nede i magen nå...... Kanskje kroppen tar seg en "pause" og lader opp litt ;o) ...hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...