Solitude Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Husker svært lite av den strikkingen jeg kunne før, og det var ikke mye å skryte av det heller. Kunne strikke en skjerf siden det var så enkelt men har så lyst til å lære meg å strikke ullbukser, gensere og sokker. Men aner ikke hvor jeg skal begynne for å lære meg dette. Ungene trenger ulltøy til neste vinter og optimistiske jeg har lyst til å ikke bare lære meg å strikke men også klare å strikke noe bruktbart som de ikke blir flaue å ha på.. hahaha... Noen som har noen råd om hvor jeg kan begynne for å lære meg strikking ? Har sett noen strikke oppskrifter og det er var som å lese et fremmed språk
mayaya Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jepp :-) Det har jeg gjort. Spør og grav, google, se i bøker osv
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Heisann.. Du kan lære deg selv det.. Det gjorde jeg.. Begynte med pannebånd, så til lue, etter det gikk jeg over til raglangenser, så til ullbukse, votter og lester...
Solitude Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2008 Så det er bare å gå og finne en nybegynner bok i butikken eller ? Noen bok du kan anbefale, helst med mange forklarende bilder
Hva skjer'a?♂ Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Hei:) Hvis du bor i Oslo kan du dra til en garnbutikk som ligger rett over veien for Bjølsen skole ved siden av nøstebarn. Hun som driver den er kjempesøt og hjelper deg med alt du trenger. Sånn jeg lærte meg det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå