Gå til innhold

brannkopper....brullidine hjelper ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta på 2 har hatt det ei uke nå,legen sier vi skal smøre med brullidine flere ganger om dagen,men det kommer bare mere og nå er jeg lei...virker ikke som det hjelper i det hele tatt! noen med råd??????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå tilbake til legen og be om ny vurdering av "diagnosen" - og hvis han fortsatt mener det er brannkopper må du be om noe annet å smøre med. Brulidin burde ha virket på ei uke...

Skrevet

Hvor har hun det? Dattera mi hadde det på øreflippen og bak øret, da fikk vi pencelin i tillegg til brulidin, fordi det var så nært øregangen. Og det hjelper kanskje hvis du prøver å dekke over brennkoppene med plaster eller lignende etter du har renset og hatt på Brulidin. Har også fått inntrykk av at det smitter lett når du bader. Så var forsiktig med det når hun hadde det. Ikke så vanskelig siden det var på øret hun hadde det da, blir litt verre hvis det er andre steder på kroppen.

Skrevet

Det finnes forresten en salve som heter Bacimycin som også skal virke mot brennkopper. Tror den er reseptfri. Men sikkert lurt å kontakte legen på mandag uansett og høre hva han mener.

Skrevet

hun har det på haka og litt opp på kinnene på begge sider, vanskelig å plastre for det er så stort... det væsker og hun sier au haka, så det svir nok.tror nok vi drar til legen i morgen ja,begynner å bli litt sprø hele familien nå ja...

Skrevet

Da lillegutten min nå nylig hadde brennkopper fikk jeg beskjed om å bare vaske sårene i laktacyd 3-4 ganger daglig. Skulle ikke smøre med salve el... Ble helt bra etter bare noen få dager..

Skrevet

Jeg fikk penecillin og en salve når jeg hadde det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...