*Wimsey* Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 ååå nå er jeg så lei.. I løpet av svangerskapet har jeg fått 2 visdomstenner, som de har måttet snitte opp grunnet værk og at de har vært butte og ikke klart og sprette igjennom selv.. om fredan rotfylte jeg en jeksel.. har ikke sovet hele helgen.. den er fortsatt øm og håven.. og jada jada til morgen i dag startet visdomstann nr 3.. det er en kjempe håven kul overt tannen og den presser og presser.. fy faen altså.. nå håper jeg jenta mi kommer ut snart.. kan jo ikke være noe godt at mamma har så vondt.. og det sterkeste jeg kan ta er paracet.. huff a mei... sorry syte innlegget.. men er så lei av å gråte og spise suppe.... HATER TENNER OVER ALT P JORD, TROR JEG SKAL KJØPE MEG ET GEBISS.. så vær gang jeg får vondt, så kan jeg levere det på service.. =) fy flate.. en håven kul på hver sin side av munn... yahooo
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Huff, kjære deg!! Dette hørtes helt forjæ.... ut!! Vetg liksom ikke hva jeg skal si, for uansett kan jeg jo ikke gjøre det bedre!! Håper dette gir seg snart da hos deg!!! Trøste klem herfra!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 kanskje sånn man smører på babytenner kan hjelpe deg litt? Eller om du orker - sutte på en isbit eller spise is (for avkjøling). god bedring!
*Wimsey* Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 hei hei.. takk for tipsa.. har allerede brukt to sånne små flasker med det man bruker på babyer.. og har sikkert suttet opp 50 isbiter i løpet av helgen.. =( åå.. blir gal.. men men.. nå skal jeg ut og gå.. her i halden skinner sola på en klar blå himmel.. nå skal jeg gå til babyen kommer.. hehe
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 du får se positivt på det - nå blir du "vant" med intens smerte før fødselen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå