Gå til innhold

Når kjøper/kjøpte dere vogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I går bestillte vi vogn..er bare i uke 20 og syntes det er litt risky...men men..vogna jeg vil ha er en 2007 modell og er ikke så lett å finne lengre...Avtalte å hente vogna i mai/juni... Så trengte heldigvis ikke å ta den med med en gang......

Noen andre som har vært tidlig ute med vognkjøp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har da tenkt å kjøpe vogn ganske snart, og jeg er i uke 21...

Skrevet

Kjøpte vogn for over 1år siden:) Gjorde et kjempe kupp. Kjøpte ny brio vogn for 1000kr siden de trodde det var en feil på kalesja. Det var bare en skrue som var litt løs:) Gleder meg veldig til å pakke den fram igjen.

Skrevet

Jeg er i uke 20 nå, men kjøpte vogna allerede i januar for da var den på salg:)

Skrevet

Kjøpte da jeg var 15 eller 16 uker på vei jeg :-)

Skrevet

Okei...da er jeg gjerne ikke så fryktelig tidlig ute... Godt å høre:-)

Skrevet

Vi har vogn fra forrige gang, og den kjøpte vi et par måneder før babyen kom. Kjempelurt å kjøpe på salg, og ikke vente til man MÅ ha. Det er også lurt å være ute i litt god til fordi det ofte er leveringstid på vogna. Vi hadde flaks da vi kjøpte fordi det tilfeldigvis var 1000 kr. avslag på alle vogner akkurat den dagen vi henta vogna. Men det var svigerfar som sparte penger for han var snill og betalte for vogna vår :-)

Skrevet

ser llitt på vogner nå om dagen.er litt usikker på brio eller simo.er 20 uker nå.

Skrevet

Er 20 uker på vei. Har bestemt meg for vogn, men ikke kjøpt den enda. Blir vel engang i løpet av vognen. Skal kjøpe den på Svinesund og det er lagervare, så jeg trenger ikke beregne ventetid.

Skrevet

Vi byttet vogn mot et lass med ved i slutten av november da jeg hadde termin i mars.....

Skrevet

Vi bestillte vognen i desember,men skal ikke hente den før 1. april.

Vi ville også ha 2007 modellen, og en spesiell farge som skulle gå ut så vi måtte bestille den da.

Har ul termin 3. juni, min termin er 29. mai.

Skrevet

Jeg bestillte svart simo dou -vogn på fredag:=)JIPPI:=)

Får den i begynnelsen av april.....er 28 uker på vei nå:=)

Skrevet

hei! Har vært å kjøpt en emmaljunga Mondial duo combi vogn på fredag, i farge creme ( lether look) drit stilig om jeg skal si det selv. Jeg går nå i uke 26. Tenker som så at hvis det skulle skje noe så får jeg heller selge den igjen da. Greit å ha ting i hus da formen min er ganske så varialbel pga bekkenløsning og mye vann i kroppen.artig å ha noe å se fram til da tiden nå stort sett går i i vente på det som skal skje ...:->

Skrevet

jeg har bare vært og sett på vogn, og skal kjøpe snart, er 26uker på vei, så vognen er da i hus når jeg er 27-28uker:)

Skrevet

Oi, jeg er visst sent ute (eller hadde tenkt å være...) Jeg er 21 uker, og har ikke tenkt på vogn enda! Leser her om leveringstider og sånt, har ikke jeg tenkt på..

Skrevet

Bestilte min for et par uker siden, er nå i uke 24! Men er pga leveringstid! Har jo lyst å ha vogna i hus før bebisn kommer... :-) Så en eller annen gang i mai regner jeg med å hente den!! GLEDA MÆ!!!!!!!!!

Skrevet

Vi skal kjøpe vogn til helga da er jeg 19 uker. vanskelig å få tak i vogna vi vil ha om dagen så da er det bare å handle i vei. vi syns ikke det er tidlig, ungen kommer jo den og vi er nødt til å dele opp alle utgiftene så ikke alt kommer på engang. gleder oss masse til helga, sambo skal kjøre vogna rundt i leiligheten sier han! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...