grå :) Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 sjekk her: http://www.dinbaby.com/forum/messagelist/4795 en heeeeelt egen debatt
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Ja men jeg skjønner at folk legger ut slike innlegg her, på navnedebatten er det jo aldri nesten noen svare å få..Dessuten er dette SKRAVLESIDEN og det betyr at man kan skravle om hva man vil. Tenk det du )
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Men grunnen til at det ikke er noen som svarer på de ulike debattene, er jo fordi alle skriver på skravlesiden. På andre forum jeg er på er de mye flinkere å bruke rett underforum. Kanskje vi kan bli flinkere her også, ellers så kan vi bare kutte alle underforum og kun bruke skravlesiden.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Vel, det er vel for å nå slike som meg (og flere med meg) som ikke er interessert nok i andres navnevalg til å gå inn på navnedebatten, men som gjerne sier hva vi mener dersom spm. dukker opp her på skravle ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå