Gå til innhold

Hvor mange er med på Mor & Barn undersøkelsen?u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.Jeg er ikke med denne gang men var med me min sønn født i 2004.Synes ikke det er noe.Var så mange ekstra blodprøver både for han,meg og barnefaren.Og så sykt mange ting som må fylles ut og det kommer fremdeles i posten, så denne gangen sa jeg nei, men det er jo til en god fordel å være med da.lykke til!

Skrevet

Jeg hadde tenkt å være med, men så ble det bare så altfor mye papirer å fylle ut. Var ikke i så god form i den tiden da det skulle sendes inn. Men det er så absolutt en bra ting å være med på!!

Skrevet

Selfølgelig er jeg med på dette! Det tar meg ikke mange minuttene å fylle ut, og dette er informasjon som kan komme barna våre veldig til gode senere. Kanskje finner man ut at det er noe vi gjør i dag som er uheldig for barnet sånn at våre barn blir frarådet å gjøre det samme når de er gravide? Kanskje finner man sammenheng mellom hva mor har spist/ ikke spist eller gjort/ ikke gjort og sykdommer barnet får senere?

Det er jo gjennom at folk stiller opp på slike ting man får et materiale man kan forske på og finne svar på alt det vi ikke vet svaret på i dag.

Synes det er synd hvis mange ikke blir med fordi de ikke orker, og ikke ser nytteverdien av det.

Skrevet

er med jeg :)

signerer "junior kommer i april" :)

Skrevet

Vi er ikke med, hverken far eller jeg.. Var midt i oppussing og mye stress når den kom så det kokte liksom bort..

Hadde egentlig tenkt å være med for jeg tror det er viktig. Får heller være md hvis vi får et barn til.

Skrevet

Vi er med på undersøkelsen... syns det er et bra prosjekt for framtiden..

Skrevet

Er med for 3. gang:)

Skrevet

Jeg er med for første gang, og vil ikke nøle med å bli med en gang til! :o)

Skrevet

Klart man må være med! Er med for 2. gangen: )

Skrevet

Vi er med for tredje gang

Skrevet

Selvsagt er vi med!

Selv om jeg er dårlig som bare fy og blir tappet blod av i hytt og pine fra før av.

Enkelt bidrag til forskning som kommer barna våre til nytte!

Dere som ikke er med må jo velge det selv selvsagt, men dere er med på å ødelegge for forskningen (datagrunnlaget) som da ikke blir så bred som den kunne ha vært!

Skrevet

er med vi og til tross for min store nåleskrekk...det går til en god sak og klarer de å finne ut noe positivt på grunn av mor og barn så syntes ejg det er kjempeflott...

veldig bra tiltak at vi nå kan fylle ut på nettet og f.o.m andre spørrerunde... tar litt tid å skulle fylle ut alt,men virkelig verdt det...

Skrevet

Hehr jeg hadde egenelitg glemt hele greien men når jeg var UL så var JM så butrolig grei at jeg ville gi noe igjen:)

men barnefaren var ikke så så nøgd med alle papirene hehe..

men men.. veldeig bra sak:D

Skrevet

er med for andre gang her oxo=)

Skrevet

jeg er med :) var jo bare ett stikk i armen jo... Er jo for en kjempe bra sak da... så jeg syns dedt er verdt stresset

Skrevet

jeg er også med!

Skrevet

Barnefar og jeg er med for 3 gang. En godsak. Minsten har også hvert med på et prosjekt/undersøkelse i forbindelse med forskning på autisme. Så her har det ikke hvert noe å diskutere på om vi skulle være med denne gangen også.

Skrevet

hei. jeg er ikke med.. hadde egentlig veldig lyst, men jeg tør ikke.. har kjempe sprøyteskrekk osv. så jeg trakk med i det jeg skjønte at det dreide seg om en del blodprøver.. hadde det vare vært papirene hadde jeg Selvfølelig blitt med.. selv om det er mye jobb når man ikke er i form, skulle jeg tatt meg tid til det.. men jeg orker dessverre ikke og utsette meg får den redselen mer enn nødvendig...

Skrevet

Jeg er med for første gang:)

Skrevet

Jeg er og med for første gang :)

Kjempe allright synes jeg :D

Skrevet

Jeg er med...

Skrevet

Er med for 2. gang. Så MANGE blodprøver? En før og en etter fødsel, + blod fra navlestrengen? Står i de, altså! Nå er jeg riktig nok med på en utvidet undersøkelse, så det blir 2 ekstra ganger for meg, men er jo ikke noe problem det heller.

Ser absolutt nytteverdien også for meg selv, blir mer oppmerksom på hva jeg hiver i meg/hvordan jeg har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...