Stjerne37 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hos oss er det: Lapskaus Fårikål Suppelapskaus Fersk suppe Rotstappe osv osv Dette er ting jeg er vant med hjemmenfra,men for all del,har mye anna også,,,i dag skal vi ha løvstek hehe
Fire småtroll Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Skikklig potetmiddag... Steik Koteletter Fisk Kjøttkaker osv Men i dag skal vi ha pannekaker :-)
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Det er skikkelig kjøtt og potetmat, kjøttkaker, koteletter, svinestek osv Idag skal vi ha kjøttkaker, poteter, saus og brokkoliblanding
Ezmeralda Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Middag hos svigemor... svigerfars kjøttkaker i kveld
Stjerne37 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 Å fikk lyst på koteletter i stedet jeg nå....hm tusle å kikke i frysern
Hva skjer'a?♂ Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Idag skal vi ha ytrefileet av svin, potetbåter stekt i ovnen sammen med chillimarinerte grønne oliven, vårløk, hele hvitløksfedd, hele cherrytomater og birkebeinerskinke i strimler. Ved siden steker jeg lange grønne bønner i stekepannen sammen med fersk sopp og oliven, heller over skoldene oppskjærte tomater og soyasaus =)
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Jeg er ikke glad i kokte poteter, så helst ikke sånn kjøtt-potet-saus-styr. Noe som smaker godt:)
jåsjenta Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 I dag blir det hjemmelaget kjøttkake i brunsaus, potet, tyttebær og kålstuing. Det er godt det:))
1kar&1møy&meg™ Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 middag hos mamma ) i dag er det visst finnbiff naaaaaam
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #10 Skrevet 2. mars 2008 Skal ha skikkelig søndagsmiddag i dag :-) Raspeball med saltkjøtt og kålrotstappe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå