*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Ronja og Aurora? Navnene på snuppene mine det... Si deres ærlige mening da:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Helt ærlig, så synes jeg Ronja er mer et eventyrnavn eller hundenavn (hunden til ei venninne heter det). Aurora synes jeg er kjempefint!
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Syns heller ikke Ronja er noe særlig på menneskebarn. Aurora er helt ok. Virker som ei mor som er opptatt av barnebøker.
saratussen Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Ronja- trollunge=) ikke min smak Aurora kjepefint og søtt
Karoline's*mamma Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Aurora er kjempe fint. Ronja er og fint, men ser meir for meg ei lita "trollete" jente.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #7 Skrevet 2. mars 2008 Syns Aurora er nydelig, men et veldig tungt navn. Ronja liker jeg ikke, syns det er det hundenavn, og tenker bare på Ronja Røverdatter. Skal en jente hete Ronja, må hun se litt ut som Ronja Røverdatter, mørkt, krøllete hår. Passer liksom ikke til en lys liten jente med stritt hår.... Men det er bare min mening.
mam <3 Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Aurora er fint. Men er litt skepisk til Ronja, syns liksom det blir for rotete. Det er jo ikke stygt, men ville aldri i livet ha kommet på å bruke et slikt navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå