Gå til innhold

Himmel, nå renner kiloene på her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vips så har jeg gått opp 4 kilo. De to-tre siste har kommet bare over et par uker. Er kommet halvveis i 21. uke og merker at jeg har fått større mage og at jeg føler meg mer og mer gravid i kroppen. Så man må vel bare akseptere kiloene. Håper det bare ikke blir for mange av de!!!! (La på 25 kg sist svskap.... GRØSS!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg kjenner meg igjen. Jeg er også i uke 21 og la på meg 4 kg i løpet av bare ett par uker. Men nå har jeg ikke gått mer opp den siste uka, så jeg håper det roer seg litt.... Har nok potensiale for å legge SKIKKELIG mye på meg, så jeg forsøker å spise fornuftig... Vet at det bare hjelper en stund, men... ja.... Lykke til, til oss begge to!! Hehe...

Skrevet

Jeg er også i 21. uke. har hittil lagt på meg nesten 6 kg... Syns ikke det er såmye, men håper det ikke blir mer enn 12- 13 totalt. Det skal jo av igjen og jeg vil gjerne bruke klærne mine igjen til høsten. Blir dyrt om man må kjøpe alt nytt..

Hvor mye har dere gått opp til nå da?

Skrevet

Hei, jeg er også i uke 21 og har gått opp ca 6 kg. Jeg har en goooood matlyst for tiden og godteri kommer jeg ikke utenom, men er i aktivitet mer eller mindre hele dagen...så håper ikke så mye fester seg.

Skrevet

hei, jeg er også i uke 21. gått opp 2-3 kg hittil, men regner med det blir masse mer etterhvert. :) Sist svangerskap hadde jeg gått opp 4,5 kg når jeg var halvveis, men endte allikevel opp på 20 kg vektøkning. alt forsvant fort etter fødsel da, så jeg bekymerer meg ikke så mye for hvor mye jeg skal gå opp. er slank i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...