Gå til innhold

Termin 19. Februar og må lette mitt hjerte ;)


trøtt-ja

Anbefalte innlegg

Jeppsi deppsi...kan jeg også bli med i denne klubben ;) Nå er det 12 dager over og jeg har såååå lyst til å se bebisen min nå.

Jeg er fortsatt rolig og har ingen plager, utenom alle som sender meldinger og ringer... Kan bli gal!!!

Den som er mest utrolig er MAMMA!!! Hun er helt ... ja...

På Torsdag som var, skulle de reise til Kiel med båten, hjem på Lørdag - m&p + noen venner...jeg ble helt stresset-fordi de skulle passe nr.1 for oss, som var avtalt for 1/2 år siden, når vi skulle dra på sykehuset (de er nesten naboer) - da fikk jeg beskjed om at "men du føder jo ikke før vi kommer hjem alikevel" da var jeg 9 dager over. (Ok...jeg har jo ikke fødet enda men det visste ingen noe om)

De ble hjemme etter om og men - det morsomme er da at på fredag..så ringer mamma og mener jeg må komme meg på sykehuset...hun liker ikke at jeg går overtid - hun vil at de skal sette igang fødselen..Jeg prøver å si at det ikke er uvanlig å gå over - jeg gikk 11 dager over med 1....men hun gir seg ikke!!!

Er det ikke sånn at mamma`r skal roe ned barna sine...??? ikke stresse de????iallfall ikke nå!!!! som man går her og tenker så mye fra før av :( Jeg har det jo bra - kan ikke hun bare la det være..

Måtte bare lette hjertet mitt jeg..til dere..

Sender meg selv og dere andre *******fødestøv******

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, ja nå er det virkelig DIN tur!!!! Høres ikke noe særlig ut at moren din maser så fælt......hunskulle jo heller støttet deg i disse dager. Enhver som har vært gravid burde forstå at det er en påkjenning å gå så mange dager over!! Lykke til

 

*Tar imot fødestøv*:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.. det er det jeg sier også - alle som har født før, bør forstå at det holder med mine egene tanker og bekymringer - enn at hun skal gi meg sine :(

Men nå boikotter jeg henne til jeg har født...etter beskjed fra mannen ;)

Jeg synes vi er flinke jeg..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold humøret oppe du, nå er det din tur!!! Vet ikke praksisen på ditt sykehus men så mye lengre nå vil de ikke la deg gå!

Si til Mamman din da at dette stresser deg unødig!! Det er jo ikke bra! Hvis du sier det fint til henne så forstår hun det nok, hun er din mor og elsker deg høyt vettu.... :)

*Sender masse fødestøv i din retning!!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...