Edelweis Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 16 mnd nå, å d har begynnt å værke av øynene hennes. noen som vet hva det kan være? burde jeg ta en tur til legen? kan det bare være trekk? hu var ute å sov i går, å det kunne ha kommet da? noen som har peiling?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Det er sikkert øyekatar. Snuppa her hadde det for litt siden. Vi gikk til legen, og da fikk hun noen dråper. Legen sa at de kun behandler det hvis barnet går i bhg. Ellers ville de at det skulle fikse seg selv.
babysjuk82 Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Kan være øyekatarr. Mine får d mang ganga.må til lege og få øyedråper:-)
JordbærMamma Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Viktig å tørke godt av med saltvann på en bomullsdott morgen og kveld også. Om det er vanskelig å bli kvitt har jeg ett tips: Gutten vår hadde omtrent konstant øyekatarr fra han begynte i barnehagen og ett år framover. Antibiotika hjalp ikke. Men avkjølt kamillete (av ren kamille, kjøpt på helsekost) hjalp! Brukte det i stedet for vann på bomullsdotten to ganger om dagen - ble helt kvitt det! Har ikke hatt det siden. Anbefales å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå