Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Hvordan kjennes babyen deres ut inni magen rundt uke 30? Synes bevegelsene har forandret seg en del... Blitt mer rolige drag liksom. Før var det mer spark og kraftige bevegelser på en måte..... Kjenner fortsatt spark av og til, men ikke så mye som før.
1baby,og 1 spire Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Hadde det slik jeg også, så er nokk ganske vanlig.Kjente mere rumsteringer og mindre spark en ukene før. , men når hun først sparket hvar det veldig kraft i sparkene. Nå i de siste ukene blir det bare mere og mere rumstering og dytting. Litt spark men er nokk mye trangere så blir anderledes en det hvar.Er en del hikking . Litt dårlig forklaring ,men håper det hjalp litt. Jeg er nå 35+4
lillespiren2:) Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Hei. Ikke noe å si sorry for:) er jo ganske aktuelt å være opptatt av det her inne. Jeg er i uke 30, og kjenner mye bevegelser fra barnet, og egentlig overalt der inne, bevegelsene kan være rolige drag som du beskriver, men etter at jeg f eks har spist og skal slappe av godstolen er det orntlige spark. litt forskjellig fra dag til dag hvor kraftige de er, men d viktigste er at du kjenner bevegelse hver dag. Så d er nok normalt det du beskriver.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Hei igjen.... Blir helt tullete bare av å hele tiden kjenne etter og lese hvordan andre kjenner og ikke kjenner.... :-) Men godt å høre at det er andre enn meg som kjenner babyen med drag og ikke SÅÅ mye spark.... :-) Ha en fin søndag!!!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Hei Lillemy ) Håper alt står bra til med deg og den lille i magen din! Tenk at vi kun har 10 uker igjen .. tiden flyr gitt ... Her går alt veldig bra .. jeg har det på samme måten som deg .. det blir mer og mer roligere bevegelser, ROMSTERING vil jeg heller kalle det ... Ha en finfin søndag videre! Klem DD
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Hei DollyD :-) Alt står bra til her! Har blitt 50% sykemeldt frem til påske fordi symfysemålet mitt var litt lite ved sist kontroll.... Litt ekkelt at ikke JM sier "her er alt bare bra", men har skjønt at det ikke er det værste... :-) Så det er godt å høre at det er flere enn meg som merker at bevegelsene forandrer seg, så slipper jeg å bekymre meg for at det har noe med symfysemålet å gjøre... :-) Helt sinnsykt at det bare er 10 uker igjen..... gleder meg veldig til å se den lille!!!!! Godt å høre at alt er bra med deg også!!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå