1881 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Spennende eller? Har planer om og begynne og lese den i løpet av dagen!
snartgift.no Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Den er kjempebra!! Jeg syns den var litt tung i starten men etter noen sider var jeg hekta:=) Anbefales virkelig.
Fire småtroll Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Ja, de er vel verdt å lese! Synes de ble bedre og bedre jeg da, at treeren var den beste, men venninna mi synes helt omvendt, at den første var best... Sett igang og les :-)
Torpekjærringa Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Er mye å sette seg inn i ....de første hundre sidene går tregt - etter det blir det bare bedre & bedre.......... nr 2 er enda bedre...og nr 3 er best ) du har mange gode bok sider å glede deg til ! Kos deg!
Mikkemafian Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Leste hele boken på 1 dag. Det ble nesten morgen, men jeg klarte ikke å legge den fra meg!!!
Gjest ->>- Skrevet 2. mars 2008 #6 Skrevet 2. mars 2008 Tja. Synes det er den dårligste av de tre. Mye dødtid, og litt absurd og åpenbart McDermid-inspirert avrunding. Men den er lesverdig, absolutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå