1881 Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 I går over et par glass rødvin fortalte hun at hun ikke lenger visste om hun ville bo sammens med sin samboer. De har 2 unger sammen og har vært sammen i 10 år, hun har en rekke ganger spurt han om de skal gifte seg, men han kommer aldri med noen konkret svar. Nå sier hun rett ut til meg at hun vurderer og begynne og flørte med andre menn og at hun er babysyk og gjerne vil ha et til barn, men ikke med samboeren selv om det hadde vært best og ha 3 unger med samme mann. Ikke er han villig til og ofre noe for dette forholdet heller, i fjor reiste han til Alaska i 3 uker med kompiser på fisketur og før dette så sa han ikke at billettene var bestilt heller så 5 dager før avreise smeller han bomba om den Alaska turen i fanget bokstavelig i fanget på henne. Til barna sier han at han skal på rep i millitæret! Jeg mener hun straks bør stille ultimatum før det hele ender med utroskap og beskyldninger og krangler som går ut over ungene. og jeg mener selvsagt at hun bør vurdere dette forholdet nøye ettersom han tar seg til rette som en tenåring!
Sørland-snuppa Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 hørtes ikke ut som noen av de er så lykkelige i forholde akkurat. Men og gå rundt og ha lyst og få baby med noen andre når hun er i ett forhold hun har hvert i i 10 år, er jo helt på tryne.... Hun trenger hjelp. har hvert i et forhold i 10 år, har to unger og ønsker og finne en annen å fa barn med. hørtes nesten ut som om at hun bare vil gå ut og finne en og lage baby med. hadde det vert meg, så ville jeg ha konsentrert meg om meg og ungene først og fremst og funnet oss en grei plass og hvert alene en stund.
Fire småtroll Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Blir helt sjokkert over hvor mange egoistiske menn det er der ute jeg... Men er enig med deg, enten bør hun prøve å raparere på forholdet, familieterapi osv, men er ikke forholdet liv laga bør hun gå nå mens de fohåpenligvis fremdeles har litt respekt for hverandre. Mye lettere å bli enig om barnefordelig osv hvis de kan gå fra hverandre som "venner" istedenfor bitre fiender etter krangler, utroskap og annen dritt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå