Gå til innhold

"fallene" pupper :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff etter to runder med amming så har puppene blitt laaaange og flate... Har egentlig grei str på de men nå er de jo så slappe og henger skikkelig langt ned.. Det er lite sexy på ei jene på 25.. Ingen som har noen hemmelige tips til meg vel?? hehe.. Vil ikke gå sånn resten av livet( Ja jeg vet det er andre ting som er viktigere men er ikke fornøyd alikevel....:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er det siden du sluttet å amme,da? Jeg opplevde at mine ble fastere og mye penere et års tid etter at jeg var ferdig å amme dattteren min, håper på noe lignende denne gangen.

Skrevet

he, he, en god BH ;-)

Ikke så ofte en går naken heldigvis, toppløs soling er det også slutt på her i gården, men en skikkelig bikinitopp holder puppene så godt på plass atte...

Noen spor må nødvendigvis svangerskapene sette, vær bare glad det er noen du kan skjule med klær. Ellers er det vel bare en oprasjon som kan trylle frem fyldige struttepupper igjen, har ingen tro på disse vindunderkremene ihvertfall.

Skrevet

Kjøp deg Dior bikini topp den strammer opp og du kjenner at det funker! Gjør i tillegg styrkeøvelser for bryst og armer og overkropp, da vil du se resultater rimelig raskt om du gjør dette minst 4 ganger i uken!

Skrevet

han eldste er 5 år og den minste 9 mnd så har akk sluttet å amme nå....

de strammet seg aldri opp etter førstemann.. :)

Skrevet

Ja som jeg sa så finnes det værre ting men det plager meg alikevel..:)

er liksom nødt til å gå litt naken hjemme når man dusjer og skal i sengen ol og det holder for meg..

Og problemet er at de bh jeg har/har hat passer ikke og puppene ser helt mongo ut i de...:(

Skrevet

Uff den hørtes dyr ut...hehe :) Ja man må kanskje investere i noe litt mer kostbart for at de skal "funke" :)

Skrevet

Jeg lover at hvis du koster på deg å gå i en skikklig undertøysbutikk, får målt bysten og prøvd bh'er som passer deg perfekt vil du føle deg som et nytt menneske! Holdningen, fasongen, alt blir 1000 ganger bedre, klærne sitter bedre... Og når du har fått noen gode tips, og ser hva som passer deg, er det lettere å kjøpe billigere bh'er senere også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...