Gjest Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Bare synd sønnen min ikke er så flink til å sitte stille enda. *sukk*
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Hehe, ser dere for meg. Han blir sikkert finere enn han som jeg klippa en gang for mange år siden. Jeg kan absolutt ikke klippe hår, og det hjalp sikkert ikke at jeg hadde drukket litt overstadig den kvelden heller, hehe
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Hihi det må jo ha vært et syn. Husker fremdeles hvordan mamma løp rundt meg med saks og kam og sa: "sitt sånn". "sitt stille" etc
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Jeg har også hatt en bommert. Klippet mannen slik at han fikk skikkelig damefrisyre for fem år siden. Har ikke klippet noen så feil hverken før eller siden, men han var litt pissed. ;o) Nei, gutten ble fin nok han. Bare synd at han med sine 20 mnd hele tiden vil snu seg for å se på saksa. :-s Kunne blitt knallfin, men men. "Når han blir eldre", får jeg bare tenke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå