Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå rett før kl 8 kom den en skikkelig BONK lyd, og skvulpelyd, mens jeg lå i senga. Åh nå gikk vannet tenkte jeg for slik var det forrige gang.. men det kom ikke noe vann så jeg ble litt snurt og tenkte nei vel da.. hehe..

Men så flyttet lillegutt på seg, og da kom det..

Så da var det bare å rusle ned på badet og knipe igjen det en klarte å knipe så det ikke skulle komme så mye vann på gulvet. hihi, og få satt seg på do..

Sluttet å renne etter ei lita stund, så jeg fant frem et håndkle, puttet mellom bena og ruselt inn til gubben i stua.

og sier som ingenting at vannet er gått..

han bare Høh? ååå.. det vannet inni tissekåna? (mannfolk er rare) hehe..Ja sier jeg

Da må jeg fyre i ovene sier han og hopper opp! (I tilfelle jeg føder hjemme, så må det jo være godt og varmt. hehe)

Så nå flyr han rundt her å rydder og styrer.. tror ikke han helt vet hva han skal gjøre.. rar disse mennene våre er.. hehe...

ringte føden og sa vannet gikk..

Å så flott da sier JM :)

Spurte om det med at hodet ikke er festet, men jeg trengte ikke legge meg ned eller komme med ei gang. Kan bare tuste rundt her og se om det blir noen rier etter hvert...

Så da er jo det greit. Hadde vann avgang med nr1 og nr 3 også, og der kom riene etter en halv time time...

Blir spennende å se når det skjer noe mer her :)

JM sa at de vil som regel ha oss inn på kontroll når vannet er gått, men siden jeg har 1 times kjøring skulle jeg slippe å komme evnt bom tur, inn for sjekk, så hjem igjen, så inn igjen senere når fødselen var i gang.

Siden jeg har født før og kjenner kroppen min så godt og alt er fint, kunne jeg bare få være hjemme.. veldig greit. Ble enige om at jeg skal komme inn til kontroll hvis det ikke skjer noe til kl 18.

Føler kanskje jeg begynner med litt ryggvondt her nå.. men kan være det bare er innbilling... hehe.. ikke vonde rier, bare kynnere..

Er spent på hvor lang tid det vil gå nå altså..

er forresten 13 dager til termin.. så det gjør jo absolutt ikke noe at han kommer nå.. Spes ikke med tanke på at det er en stor gutt :)

Holder dere oppdatert det jeg klarer, ellers kommer nok Junn inn og oppdaterer etterhvert, ho som er sladdrevennen min :)

Trallala.. Happy Hilde c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, så spennende!! Lykke til....håper du får en rask og lett fødsel om litt ;)

1. min startet med vannavgang- 6 timer senere var gutten ut ;)

Skrevet

Lykketil da :)

Syns at det er ekelt når vannet går rar lyd og vått.. huff...

Godt når man har gjort det før og ikke trenger bli stressa, bortsett fra stakkars mannen som stresser nokk for alle da uansett hvor mange ganger de har vært med på det før...

Håper du får "vondt" snart er kjedelig å vennte..

Skrevet

Masse lykke til! Håper du får en fin fødselsopplevelse :-)

Skrevet

Så spennende!! =)

Keep us updated =)

Kjenner du noe mer nå eller?

Skrevet

Takk for det jenter :)

Med nr en var gutten født 6 timer etter vannavgang og med nr 3 var jenta ut etter 4 timer etter vannavgang... nr 2 var ute 4 timer etter riene begynte.. så det har gått fort med alle de.. håper på det samme med denne... :)

Skrevet

oi så spennende=)

skulle ønske d var meg hihi...masse masse lykke til=)

Skrevet

tror jeg har hatt 3 rier nå med 15 min mellomrom :)

Har så mye kynnere at det er vannskelig å vite om det er rier eller kynnere.. med disse 3 gjorde vondt så vi sattser på at det er rier.. whiiii

Skrevet

heldiggrisen asså=)jeg vil oxo føde snart...;)

Skrevet

ååå!! så gøy!!!

Lykke til!!

Skrevet

de 4-5 siste riene har det vært 7 min i mellom, så nå begynner gubben å mase om at vi må dra snart... er 1 time å kjør inn til sykehuset..

jeg har god tid.. kommer til å ta noen timer enda..

har nå fått strikket ferdig vognteppet, så da er alt klart :)

Skrevet

Oj, så spenende Hilde!

Lykke til.

Håper du får en fin opplevelse!

Skrevet

Dette var jammen en spennende tråd. Lykke til. Jeg kommer nok ikke til å ha samme roen som deg når jeg skal føde, selv om jeg er annengangs....

Skrevet

Jeg er imponert over hvor rolig du er :)

Nå har du vel reist tenker jeg.

Masse lykke til!

Skrevet

Så spennende:) Må du ikke vente for lenge med å dra på sykehuset. Min andre fødsel var ikke riene halvparten så vonde som med førstemann, men de var vel så effektive. Trodde jeg ikke hadde åpnet meg, men hadde 4 cm da jeg kom inn. Fødte like etterpå da vannet gikk, og åpnet meg 6 cm på 5 min, så det kan gå fort. Vi har 10 mil til fødeavd:)

Lykke til!

Skrevet

åååå jeg KJEDER MEG

Dette går treigt!

Riene dabbet av litt.. nå er det 10 min mellom de..

ikke vant til at det tar så lang tid.. hehe

da jeg fikk de andre tok det bare 4 timer... hadde jo trodd det skulle gå slik denne ganga også men neida.. der fikk jeg den.. hehe..

men de er nå vonde nok når de først kommer da..

syns bare det kan blir litt fart på de snart.. hehe..

Skrevet

Så spennende da!! :o) Krysser fingrene for at riene skal ta seg opp igjen, og at fødselen går raskt også denne gangen. Lykke, lykke til!! :o)

Skrevet

Så utrolig spennende!!!

Masse lykke til ;)

Skrevet

Er du her ennå??

Har dere ordnet med barnevakter og alt slikt, nå?

Skjønner godt at det er en tålmodighetsprøve! ...men hyggelig for oss at du bruker litt av den tiden her inne :-)

Vi venter med deg!

Skrevet

Her er innlegget ditt:) surra :) hehehe...

Skrevet

Snakk om erfaren føder da som sitter her og skriver innimellom riene og er helt rolig. Kanskje ikke så rart siden du er så erfaren.

Ser at det er en god time siden du rapporterte sist så nå har kanskje gubben befalt deg i bilen og dere er på vei til sykehuset.

Lykke til. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...