semma Skrevet 2. mars 2008 #1 Skrevet 2. mars 2008 Kjøpte i går et brukt, praktisk stellebord for å sette på badekar med mykt badekar til baby under stelleputa. Badekaret har slange til badevannet under og kan enkelt klappes sammen. Desverre glemte jeg helt at vi hadde ekstra bredt badekar, så det passet akkurat ikke. Kanskje noen andre her som kan ha nytte av det?
Christoffer i magen Skrevet 2. mars 2008 #2 Skrevet 2. mars 2008 Jeg er på jakt etter et sånt. Hvor mye skal du ha for det? Og hvor bor du?
semma Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Heisann, bor i Sandefjord og tenkte å ta 100,- for det.
Christoffer i magen Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Sandefjord er litt langt unna meg men har du mulighet for å evt få sendt det hvis jeg bet frakt hvis ikke det er alt for dyrt. Du kan jo sende meg en pm for videre kontakt..
semma Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2008 Hei, de vil nok ikke lønne seg for deg. Du finner flere slike brukt på Finn.no ellers vet jeg Reflex-butikker selger slike nye for ca 800,- Ellers takk for tinteressen og lykke til! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå