Gå til innhold

Elendig sex...! ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 40 med nr 3 og er bra stor over magen og veldig lite mobil liggende pga sterk bekkenløsning. Prøver oss på litt kos for å slippe å gå på overtid, men guri så latterlig elendig. Det er liksom kun for de "edle dråpene" og så ferdig. he he Men men, vi ler nå av det og håper å komme sterkere tilbake.... Er vi alene om dette lille "problemet"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er du ikke, men jeg orker rett og slett ikke styret. Vi har kosa to ganger pga de edle dråpene, men nå har jeg gitt beskjed om at det er stopp!

Får håpe det hjelper for dere da =)

Skrevet

signer jeg her og.. noe godt er det ikke, men vondt med det bekkenet mitt..... håper det gjør susen denne gangen..

Skrevet

He,he! Hadde nesten glemt hva sex var,inntil vi skulle prøve igjen i går. (pga de berømte edle dråpene;). Har også problemer med bekkenet,så innsatsen i senga blir ikke akkurat imponerende.Uansett hvilken stilling vi prøvde så fikk jeg enten pusteproblemer,eller han fikk den ikke inn!.(Vanligvis har vi bra sex)Blir jo ganske komisk,for magen er liksom i veien åkke som! Det hele endte med at han ikke fikk den opp noe mer, og det var jo ikke akkurat "turn on" for meg heller..Men vi lå jo til slutt bare og lo da! Kan jo ikke gråte heller:). Nope..får bare vente på bedre tider!. Dere er ikke alene! Og ja: latterlig er nok det riktige ordet her også;).

Skrevet

Hei igjen medsøstre! Takk for morsomme innleg og godt å se vi er flere... ;o) JM min mente nemlig at modningsakupunktur kunne være ren sløsing av penger, så det var bedre å kose seg de siste dagene/ukene i stedet...;o) he he For 2 uker siden fikk jeg rier med 5 min mellomrom i 4 timer på natten- ca 4-5 timer etter sex. Så jeg har tro på at det virker ja. HI

Skrevet

huff.. signerer fullt ut her. Skikkelig turn on og høre..aaaa....auuu..faen.. ååååå.. faen..sutre sutre.. Gleder meg til sex. uten smerter og tårer:)

Skrevet

Hehe, prøvde i går vi også for å få litt fart på sakene her..Men har ikke hatt samleie siden juletider!:P Var da ikke så ille, men litt tussig ja..Jeg lå på ryggen med en pute under rompa, og fikk litt pusteproblemer ja! Tror han koste seg litt da, for han klarte nå å levere! Jeg gadd ikke å prøve å kose meg i den forstand, for det var tussig nok å ligge sånn den stunden han trengte, hehe..Men hadde jeg gått inn for det, kunne jeg jo kost meg mer jeg også. Bare gadd ikke!;)

Blir hærlig etterpå, når man slipper magen mellom oss ja!!

Skrevet

Har ikke prøvd på lenge, for lysta og overskuddet er på bonn, men den stillingen vi har brukt etter magen blei stor er at jeg ligger på ryggen og han på sida mellom beina mine. Beinet nærmest han ligger over han og beinet lengst vekk fra han er mellom hans bein. Noen som forsto det? Iallefall ikke press på magen da, og det går an å stimulere klit utenom

Skrevet

he he...

takk for fine bilder...

;-)

Skrevet

sex??? hva er det for noe? har ikke hatt sex på snart 4 mnd vi... 11 uker siden fødsel. har blødd hele tiden..

Skrevet

nei....sex..??? hva er det???

Skrevet

åå....

deilig å se at det ikke er bare vårt sexliv som skranter nå på slutten av graviditeten:)

jeg har hatt bekkenløsning,så lysta har ikke akkurat vært på topp for å si det slik,men vi har prøvd å få det til to ganger i uka så skal vel ikke klage heller,men det er ikke akkurat perfekt,blir mye uffing og "stønning" fordi det ikke finnes en stilling som faktisk er okei å bruke...

Skrevet

Dere er så absolutt ikke alene om dette!! Vi prøver, men det er absolutt ikke noe deilig!! Jeg får vondt eller får ikke puste:( De siste gangene har vi bare tatt "en kjapp en" pga de "edle dråpene", men det har ikke funket her enda.. Gleder meg til å få tilbake det normale sexlivet;)

Skrevet

hehe, morsomt å se at folk klager over å ikke ha hatt sex siden jul... jeg og sambo har ikke hoppet i høyet siden i slutten av oktober og tyder ikkepå at det kommer til å bli noe sengekos før lillenurket er ute heller... jeg blir litt redd med tanken på dette, gullet skal jo ligge på samme rom som oss.! huff, sex blir nok aldri som før men, men... gleder meg til magen er vekke og gutten vår er kommet ut.!

sex er ikke alt i er forhold heller, vi koser oss på andre måter vi, men spørs om vi kanskje kommer til å ha "tvangsex" helt på slutten kjenner at jeg begynner å bli en smule lei nå bare 30 uker på vei...Lurer på hvordan dette skal gå :P hehe..

Takk for alle de fine bildene i alle fall... morsomt å se for seg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...