Gå til innhold

Gratulerer med dagen Mathilde!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hipp hipp hurra!!! Gratulerer så mye til både Lykkebarn og lille Mathilde som bestemte seg for at nok var nok hele 6 uker før termin. Jeg har lest fødehistorien din fra BIM igjen, og jeg ble like rørt denne gangen. Det var riktig så dramatisk, men det gikk heldigvis bra. Tenk at det har gått et år allerede, og hun har blitt en stor flink jente med masse personlighet. Jeg skjønner godt at dere er stolte av denne nydelige jenta deres.

Håper dere får feiret dagen alle sammen. Vi er veldig glade for at vi ble kjent med dere i dette året som nå har gått!

Stor klem fra Mia og mor :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen Mathilde!!!!

synes det er så utrolig rart å tenke på at våre knøtt blir 1 år en etter en.

Håper dere får en strålende dag sammen med skjønne Mathilde!

Stor klem fra Camilla og mamma

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen. Håper dere får kost dere masse og feiret den med familie og venner.

Ja det er rart hvor tiden flyr. Føles jo ikke så lenge siden vi kom hjem med disse knøttene våre.

Bursdagsklem fra Josefine og mamma'n.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, Mathilde!

Håper du får en super dag med masse pakker og kanskje litt kake!

Utrolig hvor fort tiden går. Det raser jo inn med ett-års bursdager nå fremover...

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til Mathilde! :-)

Håper dere har hatt en koselig dag med pakker og god mat!!

Og en klem til mamman som for et år siden fikk jenten sin hele 6 uker før tiden.

Ja tiden går fort.... nå er det 1 års bursdager på rekke og rad.

Skrevet

Hei og tusen takk for koselige gratulasjoner. Har vært en rar helg med mange minner og tanker. Er så utrolig takknemlig for hvor fint det faktisk har gått. Når jeg ser henne nå så er det utrolig hvor fort man glemmer alt med våkenetter, ammeproblemer, for tidlig født med mer.

Helgen har vært full av feiring. Først i Kristiansand hvor vi feiret dobbel 80 års dag og Mathildes 1 års dag. I kveld har vi vært hos tante og onkel i Sandvika som hadde laget flott kake med kjole på. Skal legge ut på FB:) så dere får se. Mathilde har vært oppe til 09-09.30 hver dag siden fredag og er nå helt utslitt. Masse fine gaver og god mat og kaker har det vært. Uten at mamman har måttet røre en finger. Det har vært ordentlig deilig.

Nå er det første barnehagedag i morgen. Pappan må ta innkjøringen. Noe jeg synes er synd jeg går glipp av. Samtidig er hun jo så mammadalt om dagen at kanskje det bare er bra at han tar den. Kanskje overgangen blir enklere da. Blir iallefall spennende å se hvordan det går.

Tusen takk til Sanasol som er sååå omtenksom og husket på oss. Det setter vi stor pris på. Håper vi ser dere alle sammen igjen snart.

Stoooor klem fra en lykkelig men sliten mamma:)

Skrevet

Gratulerer med gårsdagen til både Mathilde og mamman hennes! Hip hip hurra!!!

Gikk det bra i barnehagen idag? Skjønner at det er kjedelig å gå glipp av innkjøringen, men de sier jo at det pleier å gå bedre når det er pappan som gjør det...

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye med gårsdagen Mathilde! Så godt at dere fikk feiret dagen skikkelig, uten at mamma trengte å slite seg ut;-) Håper barnehagen gikk bra i dag!

Litt sen bursdagshilsen fra Maja og mammaen.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen Mathilde!!! Er som vanlig litt sent ute, skammer meg. Gleder meg til å høre hvordan feiringen var. Stor klem fra Adian og meg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...